Klubai ir forumai Klubai ir forumai Klubai ir forumai Klubai ir forumai Klubai ir forumai
Prisijunk: Pamiršau slaptažodį  Užsiregistruoti

Dienoraščiai

2020 Gruodis


22
senuko Valkatusino Urbi at Orbi 2020 (8)

20
Valkatuko Urbi et Orbi 2019 (4)

21
Valkatusino Urbi et Orbi 2018 (9)

27
Valkatusino urbis at orbis (2)

23
Valkatos Urbi et Orbi (9)

2015 Spalis


08
ketvirtadienio ryte pro Valkatos langą nežvelgė buriatų vaikai. (15)

2015 Rugsėjis


03
ketvirtadienio rytas beklausant Zimmermano (49)

02
trečiadienis po vasaros

2015 Rugpjūtis


24
pirmadienis po savaitgalio (60)

19
trečiadienis, o vakar. (26)

2015 Liepa


31
penktadienis ne toks (39)

22
trečiadienis rudenėjant (49)

2015 Birželis


08
pirmadienis mintys apie bendravimą. nesakysiu kodėl (93)

2015 Gegužė


27
trečiadienį pas Valkatą ateina Ramuma (40)

21
ketvirtadienį pasaka apie Rudnosiuką Valkatą Visada (43)

05
antradienis po pirmadienio ir to kas buvo tarp (93)

2015 Balandis


30
ketvirtadienis. žuvų diena. gerai darbingai nuotaikai praskaidrint (22)

29
trečiadienis darganas kaip ir... (37)

23
ketvirtadienis visu garsu (50)

07
paminėsiu (40)

2015 Kovas


31
antradienio atradimai (16)

27
penktadienis valkata aptingo (22)

2015 Vasaris


02
pirmadienis. Perkūno diena. Sapno herojai ar holograma (18)

2015 Sausis


26
pirmadienis - po barsuko pasivertimo ant kito šono - buvo rūkas ir prietema ir Saulelė vėl nežadino (64)

16
penktadienis po ketvirtadienio. nenorėjo valkata (30)

09
penktadienis ir laisvė (22)

05
pirmas pirmadienis (32)

2014 Gruodis


31
paskutinis metų trečiadienis (9)

22
pirmadienis priešpaskutinis ŠM (9)

15
pirmadienis ne ketvirtadienis (20)

11
ketvirtadienis nis nis nis (20)

04
ketvirtadienis vėl (11)

2014 Spalis


27
pirmadienis ir vėl (15)

24
penktadienis pagaliau (5)

2014 Rugsėjis


16
Gentis (56)

10
neatostogos (67)

2014 Balandis


30
Raudonos vėliavytės ir manipuliaciniai žaidimai (378)

08
Rinkimai ir kitos demokratijos grimasos I (109)

2014 Kovas


14
šaltam savaitgaliui biskis briedo + šnekos apie juos ir mus (40)

2014 Vasaris


03
patarkite tingiam Valkatai (38)

2003 Rugsėjis


23
pradžia (užeikit, balius tesiasi) (476)

Visi autoriaus dienoraščiai


Skaityti dienorat RSS formatu
Kas yra RSS ir kaip j skaityti?

Gentis

Paskelbė: VisadaValkata, paskelbta 09-16 17:44, vizitų: 630, komentarų: 56 .

Galvojau apie Emilytės AMEN bei Kažkodėlčios pasisakymus apie savianalizės poreikius ir jųjų įtakas mokantis iš kalidų ir pasirenkant palaimingą teisuolio kelią į šviesų rytojų.
Štai ką sugalvojau. Apie visas tas laimes ir nelaimes, parinimusis ar šokinėjimus per gumytę ar krykšavimus pagret su apsižliumbimams ar šiknų pasispardymais galima rašyt ar kalbėt beveik tiek pat kiek apie žavias dzūkelkasDrovus.
Tai vat. nuo tų laikų, kai pradėjau skaityt Harką, Vinetu ir tt ir pan indėniškus šedevrus, o gal dar nuo gilesnės žalumos Valkatai formavosi suspratima, kad žinduolių pasaulyje žinduoliai būriuojasi ne šiaip sau,. o tikslingai. Tikslų būna vispokiausių - nuo didesnės tikimybės būt apgintiems ar drauge apsiginti nuo piktesnių ar alkanesnių kitų žinduolių, nuo baimės pasiklysti vienumoje tamsioje naktyje iki žavių pagundų kiekybinės persvaros bei didesnės tikimybės prisikišti pilvą kažkieno kito pastangų dėka gauto maisto.
Žinduoliai visais laikais buvo skirstomi į SAVUS ir į SVETIMUS. Dar būdavo ir yra tarpinė nuobira - Raganos ir Durneliai. Raganos ir Durneliai yra nelabai savi, bet pakankamai toleruoini savųjų tarpe, nes atliek keletą gana svarbių socialinių funkcijų. Kas nepatenka į Savų ar Raganų/Durnelių ratą - tie atsiduria už Ribos, t.y. patampa Kitais - SVETIMAIS.
Svetimiems, jei jie nėra profesionalūs "svetimakai"- valkatos, muzikantai, amatininkai, cirkinykai kurių prigimtis verčia blaškytis tarp skirtingų "SAVŲ" grupių, nukertamas bilenkoks artimesnis įtraukimas į sociumą. Neveltui ilgą laiką didžiausia bausme būdavo išvarymas iš genties. Iš bendruomenės.
Kadangi šneka dažniausiai sukasi apie tai vardan ko kam ir kaip bei su kuom juda nebemažvaikių gyvenimai ir kodėl kartais pasiparinama, bet užuot išsivalkatavus ar priėmus kokį nors kitokį sprendimą uždarius duris pasijutus kitai, tai šiame kontekste patirtys iš artimesnių ar tolimesnių aplinkų rodo, kad musyse tai yra beveik arba visiškai savanoriškas atsiskyrimas nuo dalies genties. Seniai regztų bei puoselėtų socialinių ryšių paplėšymas. Kadangi su amžiumi naujų narių gentyje nedaugėja o tik mažėja, tai betkokie praradimai yra skausmingi ilgalaikėje perspektyvoje. Juolab, kad ir pati gentis dažniau parinasi labiau nei savanoriškai pabandę pasitraukti, nes nebežino kaip elgtis. Arba žino, bet jaučiasi nepatogiai turėdami prievolę rinktis.
Suprantate apie ką. Jei nesuprantate, tai ir nereikia. Nevisiemsmartnams mėlynasdangus.
Išeidami iš genties daugelis tikisi ir mano, kad išspręs vienokias ar kitokias problemas, tačiau vėlgi ta pati patirtis byloja apie tai, kad dažniausiai sprendimas patampa tik sprendimo iliuzija, nes vėl ir vėl užlipama ant to paties ar labai panašaus grėblio. Ir anksčiau ar vėliau situacija patampa beveik ta pati, tačiau genties telikę trupiniai. Arba dar mažiau. Kaikam tai nebėda. O Valkatai gentis yra vertybė. Bent jau valkatos gentis, nes toje gentyje net tie, kurie turi bei išpažįsta kitokias tiesas nei valkata – gali puikiai jaustis ir neplėšyt marškinių ar bliuzkių dėl ideologinių dalykų. Toje gentyje yra daug Tiesų, jos sugyvena kartu, nes niekas nieko nemoko ir nebando atverst į "tikrą tikėjimą".
Tie kurie bandė – jau nebe genties paukščiai.
Padrikai gal, bet gal kasnors ką nors supras ką čia prikeverzojau pildydamas pažadą.
https://www.youtube.com/watch?v=g6yTRq_rJg4

Linas_Medelis | 09-17 07:53
kiek gentyje pas tave zmoniu?

VisadaValkata | 09-17 08:13
geras klausimas. niekada neskaičiavau, bet labai tikėtina, kad šičionajs irgi veikia "ratilų"principas, kai aplink centrą ratilais rutuliojasi aplinka, tad natūralu, kad artimajame genties rate žmonių kiekis yra gerokai mažesnis nei tolimesniuose. Tačiau voisą genties kontekstą ir pojūtį sukuria ratilų visuma, net ir foniniai veikėjai. ar veikėjos.
manau, kad atrimajame rate, be šeimos, giminės dar sukasi nuo 1 iki 10 gentainių. Antrame ratile jų yra api 20, trečiame jau apie 100.

Linas_Medelis | 09-17 09:43
visai gera teorija su tais ratais. Pagal ideja tie ratai yra apie kiekviena subjekta. Na pvz., kas pas tave yra treciajam, tai ten treciasis is tavosios pozicijos, o pas juos kieikviena vel ratu suma.

Apie savaja genti mastant, tai pas mane turbut pirmasis ratas visa gyvenima apsiribodava ties 1-5 asmenimis. Cia su gimine zinai, kai kurie jos nariai apskritai i rata papuola tik del gimines statuso. Tad ju diferenciacija irgi ko gero tektu ismetyti po ratus.

Kalbant apie antraji,tai cia turbut pas mane ko gero 10-20 personu, o trecioje net nezinau. Durnystes laikais jis buvo apie 200-300, o dabar paskelbus gentyje kokybe kaip esmine gentiskumo savybe, treciasis ratas ko gero tapo jau anapus genties ir mazai kuom skiriasi nuo tu, kurie yra gyventojai salia genties (kaimynai su kurias tik pasilabini, kasininkes ir t.t.).

Nors is kitos puses po biski pradedu jausti, kad arteju link isisamoninimo, kad isvis tera tik viena gentis.

VisadaValkata | 09-17 09:53
pradėsiu nuo pabaigos. Manau, kad viena gentis yra blogis. Nes kai yra bent dvi gentys, tai jos suteikia savotiško priklausomumo džiaugsmų. Yra užką dėl ko kovoti, sirtgrti, pergyventi ir tt ir pan. Na, kaip sporte -arba esi pvz Žalgirio genties arba Ryto genties narys. Arba esi Ukrainos arba Kacapijos členas.
Mano durnystės smagumo laikais tolimiausiame ratile buvo labai daug visoje SSSR. Dauguma užmiršta, pamiršta irttt
Kiek artimesniame buvo keli šimtai. Iš tų kelių šimtų karts nuo karto ką nors prisimenu ir neretai dedu pastangas susirast ir pasibendraut. Kartais tie senieji vėl įrieda į ratus...kartais ne.
Nor kokie raginimai ar situacijos būtų, bet savo noru nelabai linkęs esu iš artimųjų bent jau 1-3 ratų ką nors išmetinėt ar sudaryt sąlygas, kad tų ratų nariai dėl vienokių ar kitokių priežasčių mane pradėtų ignoruoti.

Badas | 09-17 10:04
Manau kad netikslu vartoti termina atsiskyrimas ar isvarymas, nes tai juodai baltas zodis. XXI a. nera visisko atsiskytimo, o ivairiaus laispnio nutolimas. Tik senais laikais, kai kaime stovedavo konkreti tvora, galejai rinktis konkrecia juoda arba balta tvoros puse. Tie laikai praejo negriztamai, bet manau tai tik pliusas. Man patinka, kad yra galimybe rinktis nutolimo (arba vienybes) laipsnius.

Kitas svarbus klausimas - skirstymas i savus ir svetimus. Mano nuomone, tai labai primityvus, gyvuliskas mastymas. Gi dieviskas mastymas sako, kad visa yra Viena. Dabar zmonija yra kazkur pusiaukelej darp gyvuliu ir angelu, tad nematau jokio tikslo akcentuoti gyvuliska skirstyma. Dabartinis diferencijuoto nutolimo (ratu) principas patvirtina, kad esame pusiaukeleje. Vadinasi, viskas gerai, tik reikia nepamirsti, kuria kryptimi reiketu keliauti toliau.

VisadaValkata | 09-17 10:13
žinau,, kad tokių, kaip Badas yra nemažai, jų buvo ir bus tokių kosmopolitų, kuriems vertybė yra visiškas jovalas o ne tai kas sava. Nesmerkiu, tarteisinu iki to momento, kol nepradeda aktyviai sėt niveliacijos bacilą. Nes pasaulio grožis ir vertybė yra įvairovėje o ne vienyje.
Kai pradedi nebejausti kad nebėra atsiskyrimo ar išvarymo, reiškai, kad pasiekiai pakankamai auštą susvetimėjimo lygį.
Kai nebebranginami artimi ryšiai o pirmenybė teikiama atsitiktiniams susimetimams.

Badas | 09-17 10:23
Tik neismanelis Vienybe gali vadinti jovalu. Manau tau nepakenktu daugiau pastudijuoti apie tai.

Vienybe nepriestarauja ivairovei. Kaip pavyzdi paimkime zodi "brolybe". Visiskai skirtingi zmones gali jausti viens kitam broliskus santykius. Galima branginti netgi visiskai nepazistama zmogu taip, lyg tai butu brolis ar sesuo. Vienybe - tai jausmas viduje, vienybe yra tai, kaip ziuri i kita ir kitoki zmogu. Nera savu ir svetimu, nera draugu ir priesu, panasiai kaip tavo rankos pirstas nera priesas ar svetimas kitam rankos pirstui. Nykstys nera "atsitiktinis" smiliui, jis nera isvarytas arba atskirtas nuo bevardzio. Atskirtinumas - tai majos pasaulio iliuzija, kurios gyvuliai nesugeba izvelgti, bet zmones turi tokia teorine galimybe.

VisadaValkata | 09-17 10:26
Taip, Bade. Valkata renkasi neišmanėlio gyvulio kelią. nes man mano banda yra mielesnė už tą kuri plečia pažadėtąsias žemes

Badas | 09-17 10:36
Nepatikejau. Tu pats nelaikai saves neismaneliu. Tiesiog tu turi savo pasirinkima, tu manai kad jis geras bei protingas, ir todel viduje pats save laikai butent ismaneliu. Tai nesunku nuspeti, taip elgiasi visi homo sapiens. Zodi "neismanelis" pakartojai tik todel, kad tau px ka kiti zmones sneka. Tai nereiskia kad pats viduje sutinki su tuo, ka apie tave kiti zmones sneka. Bet jeigu sneki ne tuos zodzius, kuo laikai save viduje, tada tiesiog nesi iki galo nuosirdus ir diskutuoti tampa sunkiau.

VisadaValkata | 09-17 11:25
Tavo pavartotus žodžius gyvulys ir neišmanėlis aš priimu kaip etiketes, kurias klijuoji, bet kurios nekeičia turinio to, ant kurio jos prisegtos.
Taip, neabejotinai aš laikau save išmanėliu. Ne visų sričių, bet bent jau tos, kuri sukasi aplink Gentį ir jos funkcionavimo dėsnungumus bei tikslus.
Todėl būčiau nenuoširdus jei sakyčiau, kad man visuotinybė yra svarbiau už Tautą, kad komuna yra svarbiau už Šeimą, kad banda yra svarbiau už Gentį, kad tradicinės vertybės nėra svarbesnės už išpindėjimų propagavimą.

Badas | 09-17 11:49
Gyvulys mano zodziuose yra vaizdingas palyginimas. Jis taikomas homo sapiens butybei, kuri turi smegenis bet jais nesinaudoja. Tai ne etikete, o tiesiog funkcionalumo apibudinimas. Tarkime, ar zodis "tylenis" yra etikete? Ne, tai objektyvus pastebejimas, kad zmogus sneka maziau uz kitus. Nera grieztos ribos, nuo kada zmogus tampa tyleniu, ir nera grieztos ribos, kada zmogus tampa gyvuliu, bet tai nereiskia kad sios savokos yra nenaudotinos.

Neismanelis yra objektyvus ivertinimas, kai specialistas ivertina savo pasnekovo ziniu lygi. Tu tikriausiai turi kazkokia profesija, kurioje esi specialistas. Ir jeigu as toje srityje nieko neismanau - tu kaip zinovas labai greitai suprasi kad as nieko neismanau. Ar tavo isvada bus "etikete"? Ne, tu sakysi jog tai tiesiog akivaizdu (na ne visiems akivaizdu, o tik tavo profesijos atstovams). Tai kokiu zodziu pavadintum pasnekova? Galima ir kazkaip svelniau pavadinti, pvz "neziniukas", bet as zodziu i vata nevynioju. Tai, kas nelabai pedagogiska, nenustoja buti teisinga.

O dabar pakalbesiu apie idomiausia dalyka - tai, kad kiekvienas zmogus laiko save ismaneliu. Kiekvieno zmogaus veiklos pagrindas yra jo asmeninis vertinimas apie Geri ir Blogi, ir baisiausia yra tai, kad zmogus tomis nuostatomis tiki besalygiskai, nesuabejoja, nekvestionuoja, nesigilina, neiesko kitu variantu (arba iesko bet is karto atmeta). Zmones neuzduoda sau klausimo "o kas, jeigu isigilines suzinociau, kad geris nera toks jau geras kaip dabar galvoju?" Klausimu neuzdavinejantys zmones netobuleja, sutinki? Jie stovi vietoje galvodami kad jau yra virsuneje - tai ir yra neismanymo istakos. Alegoriskai snekant, jeigu mokinukas ismokes daugybos lentele sustos vietoje galvodamas jog pasieke auksciausia matematikos virsune - zvelgiant is fundamentaliuju mokslu magistro poziciju tasai mokinukas tera uzsispyres neismanelis, nors kai kurios jo zinios gal ir nera neteisingos. Vistik matematika yra daug gilesne nei atrodo mokinukui. Negana to, egzistuoja algebrines erdves, kur 2x2 nelygu 4, ir kad nenurautu stogo, matematines zinios turi buti bent jau universiteto lygio. Bet universiteto nepasieksi jeigu jau laikai save ismaneliu.

Linas_Medelis | 09-17 12:13
manau, kad jei iseitume is vienmatiskumo, tai viskas labai graziai susideliotu. Mylima antroji puse yra asmuo, su kuriuo formuojamas kitoks koegzistavimas nei su kitomis tos pacios lyties atstovemis, bet ne antrosiomis pusemis. Lygiai taip pat ir savo tauta, kaip tam tikras kompleksas turiniu, yra netapatu kitoms tautoms. Tai nereiskia, kad mano tauta geresne arba blogesne kazkuom. Jokiu budu, cia nera lyginama. Visos tautos yra nevertinamos vertybes. Stai, kad ir Rusija. Atmetus ligonius, ligonius cia ivardinu kaip tuos, kurie siekia kitus pavergti, dominuoti, uzgozti ir t.t., tai gausime tai, kas yra vadinama 'ruskaja dusha'. Ir kas be abejones yra nuostabus dalykas, kuris yra net neivertinamas. Ir sis aspektas yra ne tik jega, bet jis yra ir kitoks nei tai, ka as savo sampratoje ivardinu kaip lietuviskumo esme. Lietuviskumas, tai betarpiskas santykis su gamta (apie ka byloje ir lietuviu kalba). Lietuviskumas, tai ne tai ka igauna zmogus vien del pase padaryto iraso, o tai tam tikras su dvasingumu susijes dalykas, kaip beje ir ta pati ''ruskaja dusha''.
Taciau nors lietuviskumo ir rusiskumo esmes skiriasi, taciau jos yra vieno ir to pacio gyvo organizmo pavadinimu visuma dalys.
Lygiai taip pat ir su antraja puse. Nors visa zmonija yra vienas organizmas, taciau siame viename mega organizme, su viena sudedamaja dalimi santykis yra kitoks. Taciau sis santykio kitokiskumas, nenuvertina kitu moteru ir nenustumia ju anapus vienio sampratos.
Kitaip sakant, ratilai, kurie nuzymi tam tikru santykiu aspektus yra vieno ir to pacio vienio aspektai. Cia gan artimas yra kuno palyginimas, kuriame viena dalis turi tiesiogini santyki su kitu, taciau tai nereiskia, kad ji nera vienis su ta kuno dalimi, su kuria neturi tiesioginio santykio kaip su ta artimaja sau dalimi (tingejau cia anatomija ziuret). Tad ir cia lygiai taip ratilais galima suzimeti organu sasaju zonas.

Vienmatisku atzvilgiu to suprasti neimanoma. Zinoma, kategorijos draugas/priesas ir t.t. yra iskrentancios uz borto vartojant jkas iprasta prasme, taciau saviskumas cia vis delto egzistuoja. Man asmeniskai tai kas yra vadinama ruskaja dusha ir ka dalinai atskleidzia Dostojevskis, yra nuostabus ir nerealus dalykas. Taciau jis man nera toks saviskas, kaip tai, ka as ivardinu lietuviskumo esme, t.y. betarpiska santyki su gamta. Bet tai nereiskia, kad cia kazkas uz kazkuri turi didesne verte. Ne, vienyje ju vertes vienodos ir ju ivairove ir sudaro vieni is daugio, taciau is mano pozicijos, lietuviskumas yra tai, kas yra mano esme vienyje. Todel budami skirtingi esame lygus ir skirtinguma galime isreiksti ratillais, kuriu schema nurodo ne vienio susiskaldyma ar nebuvima, o vienio sudedamuju daliu funkcinio intensyvumo aspektus.

Vienis tikrai nera 'tratinuosi su visomis, nes mes vienas organizmas', cia bezdzionizmas. Juo labiau, reikia nepamirsti ir to, kad tame paciame vienyje yra n jo sudedamuju daliu, kurios yra mums zmonems zalingos. Cia irgi galima drasiai paisyti ratilus.

Badas | 09-17 12:20
Linas_Medelis> savoka "Vienis" man reiskia bendras saknis ir is to isplaukianti vienumos jausmo fona. Skirtumai egzistuoja, bet vienumos fone. Konkretus Vienio elementas gali buti ganetinai diferencijuotas savo savybemis ir aplinkiniu prioritetiniu elementu aibe bus ribota, bet tame priestaravimo nera. Tiesiog neprioritetiniai elementai nevertinami kaip "svetimi", ir jeigu pirmas (antras etc) ratas pernelyg sumazeja, tai idealiu atveju ji galima papildyti is neprioritetinio milijardinio "rezervo" tiek trumpalaikiams, tiek ilgalaikiams santykiams, pagal skoni. Kitaip sakant, jeigu nebeturiu seimos, tai kiti draugiski zmones man gali tapti naujaja seima. Kad realybeje to nevyksta - tai tik sociumo ribotumas. Tai nereiskia kad visi ir bet kas gali tapti nauja seima, bet zmoniu sioj zemej kol kas uztektinai, todel nera net minties kad pirmo rato sumazejimas gali buti kazkokia problema. Problemu turi tik sociumo paniatkes.

Linas_Medelis | 09-17 12:35
man rodos kalbam apie ta pati

kazkodel | 09-17 15:33
Už pažadų vykdymą GėlėDrovus. Kaip tais užderėjo temų apie rūšis ir gentis Cha cha. Rašiau rašiau atsakymą, paskui pamislinau, kad tokio ilgo atsakymo niekas neskaitys. Taigis, trumpai - su vertybėmis ir tiesomis viskas Gerai. Obettačiau, ne viskas taip aišku. Jei tiesos pripažįstamos visos, tai kas yra išvarytieji, kurie bandė išsakyti savo tiesas? Nekaltas

VisadaValkata | 09-17 17:39
Badui ir LM'ui parašysiu vėliau. Išvarytieji yra ne tie, kurie bandė išsakyti, o tie, kurie smerkė mano bei kitų tiesas ir įrodinėjo apsiputoję ir mušdamiesi į krūtinę, kad tik jųjų tiesa turi teisę teisėtai tarpti.

VisadaValkata | 09-17 18:18
Nava, labai daug ty Badas savo teorijų pridėliojo.Bet man artima LM'o pozicija.
Bado pasakymas, kad pirmo rato sumažėjimas ar net pranykimas nėra problema gali būti taikoma tik labai siauram žmonių ratui, kurie iš prigimties yra socialūs. Nebūtinai blogąja prasme. Puikiai įsivaizduoju atsiskyrėlį vienuolį kurio pirmą ratą sudaro tik jo mintys ir Dievas ar Likimas.

Visi kiti vienaip ar kitaip sukasi ratiluose. Net jei patys spardosi ir vaidina nepriklausomus ištiesų priklauso artimesniam ar tolimesniam aplinkinių žmogeliukų ratilui.

Badas | 09-17 20:17
VisadaValkata> sakydamas, kad pirmo rato isnykimas nera problema, turejau omeny hipotetini idealu atveju. Realybeje tokie atvejai retai tepasitaiko (dazniausias variantas kai sunaus/dukters sutuoktinis seimoje priimamas kaip savas vaikas), bet tai tik musu konkrecios visuomenes problema, nes joje vis dar isisaknijes skirstymas i savus ir svetimus. Turiu vilti kad po XXX metu visuomene tures maziau problemisku nuostatu.

Linas_Medelis | 09-18 08:38
Man atrodo, kad cia visi apie ta pati sneka, beda tik terminijoje. As nemanau, kad mes naudodami terminus svetimas, atsiskyres ir t.t. (dristu kalbet ir uz kitus), naudojame juos noredami pasakyti, kad tai kas tais terminais yra ivardyjami, neturi isvis jokiu sasajos tasku. O tas sasajos tasku skirtumas ir lemia ratilu issidestyma. Tik skirtumas tas, kad minimaliausia kieki bendru sasajos tasku vieni vadina atsiskyrimu, isvarymu ir pan, o kiti tiesiog didesniu nutolimo lygmeniu.

Dar prisideda ir ribotumo galimybe. Net ir esant Naujosios Jaruzales variantui, t.y. Vienio funkcionuojancio pagal Harmonijos principa sociumui (iskaitant ir kiekvieno subjekto rysi su aukstesne sistema, kurios sudedamosiomis dalimis esame), Tai net ir sitoje situacijoje galimybe bendrauti ir veikti, vistiek bus kabiau sietina su kazkuo daugiau, o su kazkuo maziau. Skirtumas cia gal tik tas, kad potencialiai kiekvienas sutiktas bus laikomas betarpisku broliu/sese, su kuriuo kontaktuo nereikes visu tu spektakliu, kuriuos vaidiname dabar.

VisadaValkata | 09-19 07:57
Bade, mano visa šneka yra ne apie kraujo o apie dvasios ryšiu susaistytą gentį. Tai yra apie tuos gentainius, buvimas tarp kurių ir su kuriais sukuria dvasinio komforto, nors kartais ir diskomforto ( ko tik nebūna) būseną. Pirmame rate yra tie žmogai, kurie yra artimesni nei tie, kurie susiję kraujo ryšiu. tai tie pas kuriuos ar su kuriais gali kad ir vidurį nakties ar kai gera ar kai bloga. Ar išsikalbėt ar prisigert. Net ir patylėjimas su jais duoda labai daug.
Aš nenoriu tokio rytojaus, kuriame dėl "problematiškų nuostatų" sueižėjimo visuomenė tampa išpindėjusia komuna, kurioje visi yra vienodai artimi, o tai tas pats, kas vienodai tolimi. Susuikišk tu tokį rytojų angon.

VisadaValkata | 09-19 08:11
Taip LM'e išdalies tu esi teisus.
O bet tačiau yra du (mažiausiai niuansai ar variacijos).
Pirmas. Jei kalbėt apie mentalinę gentį, tai koks nors Hėgelis kam nors gali ir turbūt yra labiau gentainis nei koks nors kaimynas Juzefas ar kaimynė cycacka.
Antras. mano šneka buvo nukreipta (bent jau rašiau su ta intencija, bet nebepamenu ar taip parašiau, o antrą kartą skaityt nelabi yr kada, o gal tingiu) į dažnai pasitaikantį gyvenimišką nutikimą. O nutikimas nutinka taip. Dėl vienokių ar kitokių priežasčių susitinka du žmogai priklausantys dviem gentims, kurių ratilai nelabai svarbu kuriame lygmenyje susikerta. Ilgainiui tos dvi gentys tų žmogalų atžvilgiu daugiau ar mažiau susimaišo, persipina, susiraizgo. Kai kas sušoka į pirmus ratus, kai kas nutolsta, bo gyvenimas yra gyvenimas.
Kai dėl vienokių ar kitokių priežasčių tie du žmogalai sugalvoja, kad nors formaliai jie yra pirmo ar net nulinio ratilo gentainiai, bet realai įvyko teleportacija ir kažkas kažkur nutolo, tai atsitinka taip, kad didžioji dalis gentainių iš pirmo, antro, trečio rato pasimeta ir nebežino kaip elgtis. Nes norisi artimai bendraut ir su vienu ir su kitu, tačiau intuityviai, o kartais ir realiatyvia jaučiama, kad bendravimas tuo pat metu daug kam ar tik tiem dviem kelia dideliausią diskomfortą. Tam, kad išvengt tų diskomfortiškų sužituacijų net netyčiom pradedama ribot tokių situacijų susidarymo galimybė, o tuo pačiu prasideda išvarymas iš genties.
Per savo amželį tokių išvarymų, kurie įvyko tik siekiant išvengt nepatogių situacijų mačiau daugybę.

kazkodel | 09-22 08:17
Iš pirmo žvilgsnio atrodo tvarkingai sudėlioti ratilai. Tik vat galvojų, jei ratilai nėra pastovūs (juk jie plečiasi, didėja ir galų gale nuraibuliuoja) tai juose išsidėstę taškai, nori nenori, ir turėtų tolti. Net ir nulinio ar pirmo rato Nekaltas. Tai gaunasi, kad gentis nėra tokia jau ir pastovi

VisadaValkata | 09-22 08:26
Labą rytą, Kažkodėlčia. Nežinau kaip pas kitus, bet mano genties ratilai esmingai nesikeičia kokius 30 ar net daugiau metų. Taip, kažkas nubyra, kažkas įsiurnlenams ratilų iš kitų genčių į manosios beveik centrą. Tačiau tikroji esmė nesikeičia. Taip, iš tų naujai įsiurblentų būna, kad čakros susidainuoja ir jautiesi lyg su sena, gerai patikrinta chebra, su kuria ir šėlta ir dirbta ir linksmintasi ir liūdėta.
Net ir senos meilės dar yra mano genties žiburiukai.

kazkodel | 09-22 13:23
Ups, kokia aš nemandagi Drovus. Labas lietingą rytą Apkabinimas. Vadinasi tavo gentis susaigstyta stipriais ryšiais - kas yra labai gražu ir reta Nekaltas. Na, kuomet sutinki naują gentainį artimą čakromis, tai jis žiburiu išlieka ilgai, ypač, kai žinai, kad susitikus vėl po kelerių metų turėsi apie ką šnekėti ir nesijaus, kad buvo tylos laikotarpis Nekaltas

VisadaValkata | 09-22 15:26
Genties ryšius reikia palaikyti ir puoselėti.
Ir pasveikint ir aplankyt ir alaus pakviest ir vynu pavaišint ir kvietką nupirkt. Nebūna kelerių metų tylos. net pusmečio nebūna, nes gentis nedidelė - reikia jąją puoselėt.

kazkodel | 09-22 17:32
Šitoj vietoj pritariu Valkatos išsakytai išminčiai. Tik... jei vienas gentainis puoselėja, o kitas - tik mėgaujasi, bet nededa jokių pastangų, tai ryšiai anksčiau ar vėliau pradeda skilinėti Nekaltas. Kaip jau sakiau, žaviuosi tokiais gebėjimais - tokiais kaip gentainių išlaikymas.

VisadaValkata | 09-22 17:43
keisti tie žmonės. Kad agurkus reikia prižiūrėt ir palaistyt ir papuoselėt supranta. O kad santykiai tarp žmonių irgi turi būti auginami pamiršta.
Valkata irgi nėra kokis tai išminties bokštas ir savo gentimi pradėjo rūpintis pervėlai, kai nemaža dalis dėl vienokių ar kitokių priežasčių nutolo. ar tiesiog buvo nustumti, nes tuo metu valkata ar valkatos buičiai nebeužteko laiko ar tiesiog kitai pusei neįtiko tie ar anie gentainiai. Ir dabar yra tokių kurie neįtinka, bet čia jau ne bobų reikalas.
Jeigu kitas mėgaujasi - tai gerai. Jei įjungia ignorą - blogai.
Jei mėgauasi, tai ir josios ar jojo mėgavamisas turi ar gali ar teikia mėgą ir tuoju mėgavimusi betrykštančią asabą daro priklausančia nuo mėgavimąsi sukeliantį gentainį. Na, kaip seksius - jei nėra pasimėgavimo, tai nafig jis reikalingas?

kazkodel | 09-22 18:11
Obettačiau, pasimėgavimas turi būti abipusis ir ne vien iš to taško, kad man gerai, jei mano gentainiui gerai Nekaltas

VisadaValkata | 09-23 08:32
nebūtinai. nebūtinai tuo pat metu. nebūtinai taip pat. Manau, kad pastovaus abipusio pasitenkinimo siekimas yra iliuzinis egoizmas

kazkodel | 09-23 10:19
Taigis taigis, kad egoizmo ausys tokios didelės, kad jos visur kyšo Šypsena

VisadaValkata | 09-23 10:34
tad tas ausis reikia trumpint. ir pradėt nuo savęs užuot kaltinus aplinką. artimą ar/ir tolimą

kazkodel | 09-23 12:39
Negi Valkata nežino, kad kaltinti kur kas lengviau, nei apkarpyti savam egoizmui ausis. Juk jis toks savas ir ne visada pastebimas

VisadaValkata | 09-23 12:59
žino. bet vtaip pat žino, kad kaltinimai kaip žirniai į sieną - nieko pozityvaus nesukuria. tik tuščią barškesį. Todįėl visomis išgalėmis stengiasi nieko niekada nekaltinti. net saves paties. jau nekalbant apie artimus ar tolimus

kazkodel | 09-23 13:22
Vat man indomu pasidarė, kaipgi Valkatai pavyksta savęs nekaltinti? Drovus

VisadaValkata | 09-23 14:15
o dėl ko valkata turėtų save kaltinti?

kazkodel | 09-23 14:49
Hmmm, jei niekuo Valkata savęs nekaltina, tai matyt ir neturi dėl ko savęs kaltinti Nekaltas

VisadaValkata | 09-23 14:52
paaiškinkite man kuom kažkoks tai kaltinimas kažkuomtai gali teigiamai paveikti ateitį ar dabartį

kazkodel | 09-23 15:32
Gal ir klystu, bet jei kažkas vyksta ne pagal planą ir trumpam pamąstai, kad tai vyksta dėl tavo kaltės. Tai pritūpi ant kelmelio ir ramiai pabandai išanalizuoti situaciją. Jei jauti kaltę, vadinasi darai nevisai pagal savus įsitikinimus ir nusistatymus. Taigis, suradus kas daroma ne taip, visada galima priimti vienokį ar kitokį sprendimą Nekaltas

VisadaValkata | 09-23 15:35
o prie ko čia kaltės jausmas, kaltinimas, atgailavimas, plaukų rovimasis, žliumbimas, kaltinimas saves ir aplinkos. kiekvienas nepavykęs dalykas yra gera pamoka, o ant pamokų pykti negražu ir net beprasmiška

kazkodel | 09-23 16:17
Kai taip surašei, tai tikrai tas kaltės jausmas toks tragiškas...

VisadaValkata | 09-23 16:56
nutaivat. nuveik su lopeta ir pakask visus kaltės jausmus pakrūmėj kokioj

kazkodel | 09-24 14:26
Kaip pasakysite Angelas

VisadaValkata | 09-24 14:54
ir dar kokia cegla prispausk

kazkodel | 09-25 09:50
Ale indomių žodžių Valkata prisirinkęs Cha cha. Kadangi ceglų neturiu, ar tiktų koks akmenėlis? Drovus

VisadaValkata | 09-26 08:02
jei ne į batą ir ne makaulėn, tai tiks

kazkodel | 09-26 15:31
Nu ne, nemakaulėn, o pakastam kaltės jausmui prispausti Drovus

VisadaValkata | 09-29 08:47
svarbu tik, kad ant jojo nepasodytai kokio frukt ar ovoščiaus, bo tas jausmas gali paskui tam katras kaštavos persiduot

kazkodel | 09-29 11:52
Na jei jau akmenėlis užridentas, nieko ten nepasodinsi Nekaltas

VisadaValkata | 09-29 12:49
gal taip o gal ir netaip, sodinykės sugeba ir ant astfalto kaiką išaugyt.
Tu žinai, tad pasakyk - kokie gyviai platina grybų kirmėles

kazkodel | 09-30 08:28
Na aš nesodinykė, tik mėgėja Drovus, tai aš nemoku ant asfalto nieko užauginti...
Aš ne viską žinau Drovus. Ir greičiau ne platina, o tiesiog vabzdžiai sudeda kiaušinėlius ant ką tik išdygusio grybo, iš kurių išsirita kirmėliukės ir griaužia grybą. Vėliau tie kirmėliukai sulenda į žemę ir virsta lėliukėmis, iš kurių vėl išsirita vabzdžiai. Kuo šilčiau tuo aktyvesni vabzdžiai, todėl vėsesniu laikotarpiu grybai kirmija mažiau Nekaltas.

VisadaValkata | 10-06 13:33
Ir valkata taip buvo sugalvojęs.

kazkodel | 10-07 08:22
Indomu, dar auga grybai Nekaltas?

VisadaValkata | 10-07 08:51
manau, kad taip. sausuose, pieskų miškuose turėtų dygt žaliuokės. kitur gal rudmėsės ir jų giminiatės. Kaikur, kur šalnos dar nekando gal dar ir baravykas koks ar voveraitė išsikala

kazkodel | 10-07 13:18
Visai pamiršau, kad jau buvo šalnos Drovus

VisadaValkata | 10-07 14:46
pamirštuolė

kazkodel | 10-07 15:55
turbūt taip Drovus


Komentuoti gali tik užsiregistravę lankytojai. Užsiregistruokite, arba jei esate užsiregistravęs, prisijunkite.

Visa "Banga.lt" klubuose ir forumuose paskelbta draudžiama informacija bus šalinama, o duomenys apie asmenis, paskelbusius tokią informaciją gali būti perduodami Lietuvos Respublikos specialiosioms tarnyboms.

Pastebėjusius draudžiamą informaciją "Banga.lt" klubuose ir forumuose, prašome informuoti apie tai portalo redakciją el. paštu [email protected]


VisadaValkata

Blogiausias banginis

Apie
Dienoraščiai
Pradėtos temos klubuose

Veiksmai

Rašyti privačią žinutę
Įtraukti į adresų knygelę
Dienoraščio prenumerata
Klubų žinučių prenumerata
Į garbės pakylą
Ant gėdos stulpo
Kiti Banga.lt vartotojai

Banga.lt klubai


Mano įrankiai

Privačios žinutės
Mano temos
Dienoraštis
Draugų adresai
Mano duomenys

Paieška

 

Dažnai užduodami klausimai

Mano meniu

Į mano meniu įkelti puslapį: Gentis

Prisijungę draugai

Visi draugai