Pereinu ant trial ;)


Pereinu ant trial :wink:

tai va, zinokit visi Cha cha trialas yra gerai

pasaka, ypac ilgose kelionese

pasaka. je ijau taip, tuomet i keliones tik su automobiliais Cha chazodziu cia ekstremalu klubas, o trialas yra ekstremalus sportas. o keliones nera ekstremalumas. ir yra daugybe dviraciu tipu, is kuriu tikrai maza dalis sirta kelionems Mirkt

ka gali padaryt su situo dviraciu, ko negaletum su turinciu sedyne?

zek : sito dviracio (apskritai trialu) yra kitokia baze, t.y atstumas tarp ratu asiu. sis yra ilgokas toks. vieta, kur susikisa pedalu kojos, taip pat buna auksciau. visas remas tvirtesnis, lengvesnis. sveria siu dviraciu remai 1.5-2kg. ratlankia iatlaiko apkrovas, smugius. ko nepasakycia upvz apie paprasta ratlanki , kur isulenkiau su paprastu dviraciu vos pasokes… vairass uksciau ir toliau. cia tiek apie dvirati. viso to deka, galima lengviau daryti tai, ka su juo ir reikia daryti - sokineti ANT ivairiu kliuciu, laikyti pusiausvyra. siaip pagal ideja galima “trialinti” ir su paprastu dviraciu, ta prasme be amorkiku, o ne kaip tie Y formos maximiniai. bet zodziu jei ir galima, tai desimt kartu sunkiau mokintis tai daryti negu su tam skirtu dviraciu. pvz va kam skirtas. pagalvokite ar su paprastu dviraciu taip gautusi…youtube.com/watch?v=BKADNgxQnr0 Šypsena

Paplepėkim

ok