Klubai ir forumai Klubai ir forumai Klubai ir forumai Klubai ir forumai Klubai ir forumai
Prisijunk: Pamiršau slaptažodį  Užsiregistruoti

Kategorija:  Naujausios  |  Populiariausios
Kalconai atlaike
 Kalconai atlaike (4) Tikras dydis Siļæ½sti foto ļæ½ mobilļæ½jļæ½ telefonļæ½ 
maikės atsilaikė
 maikės atsilaikė (99) Tikras dydis Siļæ½sti foto ļæ½ mobilļæ½jļæ½ telefonļæ½ 
Plyšo maikės
 Plyšo maikės (110) Tikras dydis Siļæ½sti foto ļæ½ mobilļæ½jļæ½ telefonļæ½ 
Good
 Good (27) Tikras dydis Siļæ½sti foto ļæ½ mobilļæ½jļæ½ telefonļæ½ 
W211 spiruokliu kodas
 W211 spiruokliu ko.. (73) Tikras dydis Siļæ½sti foto ļæ½ mobilļæ½jļæ½ telefonļæ½ 
««   kita nuotrauka   »»

maikės atsilaikė

 Tikras dydis Siļæ½sti foto ļæ½ mobilļæ½jļæ½ telefonļæ½ 
Patalpino: sikseris
Kada: 10-06 19:05
Pamatļæ½: 2015

sikseris | 10-06 19:04
Maikės atsilaikė net geriau, nei galėjau pagalvot

Matuota 4,5,6 gaikėmis prie 110 ant piloto. Pilotas kartą užstatytas ir apsukus ratuką tik atkuriamas piloto atmintyje esantis greitis, o ne per naują bandžiau 110 pagaut.

Išplėstiniame meniu aušalo temperatūra. Visi bandymai šiltu motoru

Bandyta nuo automagistralės ženklo link Panevėžio, ties BRC, iki 14to kilometro, nes po jo eina nuokalnė, čia sakykime lygi atkarpa, nors biškį į kalną. Ir atgal grįžtant nuo sunkvežimų stajankės į kalną ir iki 90 ženklo ties avižieniais: 54.7969271, 25.1662675 stajankės koordinatės.

Kadangi bandyme, kur didesnės sąnaudos, yra šiokia tokia įkalnė, ir motorui prie žemų sūkių šiek tiek labiau prakaitas muša buksuot aukšta pavara, tai 5ta gaike net mažiau sąnaudos.

HondaChief™ | 10-06 19:10
Kad čia Kamazo ABsukų fanų klubas. Trink postą Taip

brisiausgalas | 10-06 19:13
net dulkes nenuvalytos Blogai

RM | 10-06 19:47
O koks miesto vidurkis tokio motoro,patampant ir i aplinkeli nosi iskisant?

sikseris | 10-06 19:53
iki 11, jei nesiseka ir kamščių pagaudau, iki 9,5, jei be stovėjimo kamščiuose. Šiaip iki darbo 3km ant šalto, kuriuos važiuoju nuo 10 iki 35 minučių, jei nepasiseka ir į kamštį papuolu. Po darbo iki trobos 16km geležiaku, nuo seimo tunelio iki žalgirio velkantis max 2 bėgiu. O vakare, jau troboj padirbėjus atgal namo 20km geliažiaku be kamščio.

Pikčius | 10-06 19:59
kazkaip praleidau tuos kliedesius, bet rimtai kazkas bande irodinet, kad perdavimas nieko nereiskia ?

MrCyBoRg | 10-06 20:07
Popkornus pasiemiau Kietas


Tik kokia cia masina fotkej..
Pameciau kelinta sixeri dabar vairuoji jauNekaltas

Pilkas_dyzelis | 10-06 20:08
Bent ciferlatus nusipirkit is moman.pl normalius,tada kelkit tas gedas i interneta

Robis | 10-06 20:15
Paro Nissano spydiką Niam niam

sikseris | 10-06 20:21
taip, aš sakiau, kad reiškia, bet ne tiek daug, kiek nekuriems vaidenasi. Tik šokus nuo 2400 iki 3500 apsukų, per du bėgius žemyn ir 45proc padidinus variklio greitį, turime 13-16 proc ekonomijos praradimą. Bet va yra visokie stulpai su nuomone, nesutampančia netgi su gamintojo duomenimis.

Superbo dėžės:
6ta gaikė pas DQ250 yra 0,76 ilgio
7ta gaikė pas DQ380 yra 0,66 ilgio

kiek ten skirtumas prie 140, 2400rpm vs 2750rpm? ir per 350 abarotų, viso labo 15proc didesnis variklio greitis, superbas pradeda kapot irgi 15 proc daugiau, ant kiek padidėjo variklio greitis? Cha cha

RM | 10-06 20:22
Tegu jis geriau save bent per duru tarpa be sviesos parodo Cha cha

Pilkas_dyzelis | 10-06 20:24

Pikčius | 10-06 20:30
nu taip, esme perdavime/begio ilgyje, o ne jo numeryje

Pilkas_dyzelis | 10-06 20:33

sikseris | 10-06 20:39
pikčiau, jei tokia esmė, kodėl 6 ir 5 gaikėmis sąnaudos net ne 6tos naudai? Ant lygaus vienodai, į kalną net mažiau ant 5tos nei 6tos? Kur ta teorija, kad kuo mažiau sūkių, tuo ekonomiškiau?

HondaChief™ | 10-06 20:39
Eit kieman nufotkint skodos su kamazo ABsukom skydelį?

naktibledas™ | 10-06 20:43
kai apsuku diapazonas vos ne 7t, didelio skirtumo ner, bet
kai
pas fura zalia zona nuo 1200rpm iki 1700rpm,
o max apsukos kokie
2500rpm.
tai
viskas
biski kitaip. ir perdavimu skirtumo
efektas butu akivaizdesnis

naktibledas™ | 10-06 20:50
Dyzelis a ko tu ant zabu taip uzsedes?
nu as suprantu yra tu senu nissanu idomiu, ar sportiniu rimtu
nissanu, bet jei imant honda, toyota, nissana, tai nissanas is ju bus zemiausios klases.
ar cia pas tave tas 2.0gti?

Pikčius | 10-06 20:57
aha, as irgi laukiau apie furas pasisakyt. tai kam ta sesta ir 18likos begiu automatai ?

Pilkas_dyzelis | 10-06 21:00
Abu sr20de Kietas visi jie zjbs .I. Gerai yra ir hondu zjbs, be nisanas zaj.ebyskiau Valio
Pats jezus sukure nisanus KietasValio

Butu nisanas gaidys, niekas kontrabanda isardytu dalimis i amerike neimportuotu

sikseris | 10-06 21:06
primeras į ameriką importuoja? ar almeras?

daug bėgių leidžia motorui didesnę laiko dalį praleisti optimaliuose sūkiuose. krauta fūra neturi tiek smarvės, kad akseleruotų su 800-1000 abarotų perkritimais tarp pavarų perjungimų, dėl to ir mėto šaibas kas 5 kmh

Zhakas | 10-06 21:06
Iki 11l kamščiuose Cha cha Nebent nuo kalno užgesintu varikliu važinėji.

naktibledas™ | 10-06 21:06
bet tik pas nissanus yra tokiu bajeriu luztanciu, ko neturetu but. su langu pakelejais as trb tik pas ziguli vargau.
nissane irgi teko pirkti visus 4 po 80e atrodo, tipo rimtesni. ir cia su nuolaida.
duru rankenos.. irgi visas
keites.
kulysa su traukem.. kas dar ir sunkiai tvarkosi.
tai cia ka ant smugio prisiminiau, bet kas luzta pas absoliuciai visus nissanus.
tipo susitvarkai
kaip ir px. bet tai bled- kodel pas kitas masinas to ner ir tu kokiu 500e is lempos nereik moket.

Pilkas_dyzelis | 10-06 21:12
Meluoji. Pas mane primeroj kulysa jungiasi kaip su short shifteriu. Langai visi darinejasi. 100nx tiktai garsiai dirba langu pakelejai, bet vis tiek uztikrintai.
Esu prisiskaites bangoj mitu, kad sr'ai megsta uzkalt Cha cha

Nu gerai, gal nemeluoji, nes velesniu nisanu kokybe smarkiai pakoregavo varliaedis direktorius, uz kurio galva dabar paskelbta ar 15 mln premija

naktibledas™ | 10-06 21:19
kad xyu znajit, ar cia prancuzai kalti..
pas
pazistama laguna
buvo. neturejo tu specifiniu problemu.
o ir
zaba tikras japonas buvo su 93kw grandininiu motoru.
tai man tiesiog keista buvo- tas motoras iki puses limono vaziuoja. su originalia sankaba as ja ir pardaviau, jokiu nusidevejimo pozymiu. 240st.
nu kaip cia ivardint situacija-
prikin gertume penkiese ir pas
tris
telefai dingtu.
nu tai ir cia
taip lygioj vietoj

sikseris | 10-06 21:23
zhakai, o kam nuo kalno motora gesint, jei ir taip jis nieko negeria ant begio nuo kalno?

Pikčius | 10-06 21:25
tai pratestuok dar karta ant 140 ir neliks klausimu Labas

painkiller | 10-06 21:26
11 realu, čia trečiukas su 170kw. e36 cabrio 325 mechaninė su kamsčiais į 11 - 12 sutelpa, bet metai 93 Šypsena

Zhakas | 10-06 21:33
Jam net gamintojas 13l ar kiek ten mieste deklaruoja, tiesiam kelyje už miesto 10l piešia, o čia pasakojat pasakas kaip jis mieste kamščiuose su 11l važiuoja. Arba kamščių nematot. Aplinkoj buvo anksčiau ne vienas M54, Kaune be 13l nevažiuodavo prie daugiau eismo.

painkiller | 10-06 21:41
Zhakas, jei kamsčiai 50 km iš 100 km tikrai taip Šypsena Na ne Maskvos kamsčiai tikrai, bet mano e39 M54B30 automatas su kamsčiais mieste po 13.5 telpa, matuoju pagal kilometražą ir pilno bako principą. Taip, benzinas 98, jei aplinkoje 95 pylė, tai puslitris bent man prisideda. Jei kamščiai light nematau problemų e46 lengvesniam, mechaniniam suvažiuot 11 - 12 ribose.

sikseris | 10-06 21:43
neįdomu kiek ten čikenfaktoriams valgo netvarkingi triperiai. pilu 98tą, tepalai kas 10, dėžėj reduktoriuje keisti irgi, oro filtras kas 20, žvakės kas 20, stabdžiai nestringa, daugiau 13 nesu pylęs, čia žiemą prie daug minuso. Trasoj prie 110 va matosi kiek valgo. čia ZHP versija, su kitu ECU, greitesnis, daugiau skaičiavimų daro, tiksliau mišinį adaptuoja, kitos lambdos nei paprastam 330. Dabartinis bakas išvis ant 9,5 litro vidurkio laikosi prie ~40 vidutinio. jei nepaeina ir kamštyje palieku kuro, tai vistiek geležiake iki 100 važiuodamas aplyginu tą vidurkį.

painkiller | 10-06 21:46
Ne man Zhakui pasakot, bet pats žinai kiek užleisti vietų M54B30 gali, kiekvienas mirštantis daviklis sanaudėles augina, ar skylė oro paėmime už MAF, ar kad ir kiauras alyvos alsuoklio traktas Šypsena

quattre | 10-06 22:02
O kodėl ekonomaizeris ir el. rodmenys skirtingi?
Ant turbavykų ir naujesnių manau fuellingas(o tiksliau jo liesinimas) atlieka didelę reikšmę, iš ten ir skirtumai

dr002™ | 10-06 22:06
A kudi ant žabis kulysos granatos guma užmontuota?

Zhakas | 10-06 22:06
Čikenfaktoriau, čia kalba apie ~2007m. kur modeliai ne su suplyšusiais salonais buvo ir tavo troikė tau tik šlapia svajonė galėjo būt, o tu po 14metu supelijusiam modelyje bandai aiškint kaip gamintojo deklaruojamus skaičius per kelis litrus permušinėji. Cha cha

painkiller | 10-06 22:07
ekonomaizeris momentinės, el rodmenys - vidutinės

vyriausias | 10-06 22:22
Idomus man tie perdavimu fetisiukai, pameginsiu prie 110 isvaziuoti nuo 4 iki 9 paziuresiu ka rodo Cha cha

quattre | 10-06 22:23
Tai....ne visai tiesa tada?
Vyr Juokiasi užsikabins čia ne vienas mokslo vardan Cha cha

sikseris | 10-06 22:25
O ko nepermušt, jei liūto dalis kilometrų geležiake? Priklauso jam 12,8 ir 6,9 sąnaudos. Tie 6,9 padaromi prie 100-110, paleisk 90 ir beatinsi jas kaip tradicinėj šeimoj žmoną.

Zhakas | 10-06 22:31
Tai jeigu mes šnekam apie PILNAI miestinį važiavimą ir kamščius, tai ir reiškia PILNĄ miestinį atstumą įveikti kiek reikia kuro l/100km. O ne pravažiavau du šviesoforus, įšokau į aplinkelį ir skaitos miestinės sąnaudos. Niekas taip nematuoja sąnaudų, nes čia bb lyginimas su pirštu. Tu man gali net neišvedinėt jokių savų teorijų, nes aš žinojau kiek M54 pasiima kol tu dar apie Citramono sferas guglinai.

darėnas | 10-06 22:36
Nu as ir su 140 gal perlenkiau, ypač kai tokia dėžės aerodinamika. Bandysim prie 110 Paplepėkim

painkiller | 10-06 22:41
Quattre kodėl? Startuodamas nuresetina sąnaudas ir matuoja.

Mixed | 10-06 22:48
Zjbs 3km vaziuoti 10-35min. Musu kaime kol silutes pl neisare 5km i darba iki 10 min is darbo 6.

quattre | 10-06 22:49
Todėl,kad vidutinių skaičiavimo algoritmas kiek kitoks,ne?
Aš skaičiavau momentines, nes vidutinėms skaičiuoti reiktų pavažiuoti gerokai ilgiau tokiu režimu, kad nusistovėtų aiškus skirtumas.
Momentinės tuo tarpu rodo aiškų skirtumą čia ir dabar.

painkiller | 10-06 22:58
Tai ir su vidutinem proporcingumas išliktų. Vidutinės manau būtų logiškiau matuoti toje pačioje atkarpoje, nebent momentines fiksuotum visada toj pačioj vietoje ir išlaikytum greitį.

sikseris | 10-06 22:59
Nu cia gavosi du km lygaus, arbw vienas km ikalnes ir du lygaus. Ten kokia 20 km atkarpa isriegt butu tiksliau, bet blt, nenusiteikes as 100 km prasukti, kad rast 0,2 litro skirtuma. Gal sia sav su 140 padarysiu, bet 5 ir 6 gaikemis, nes ner jau prasmes 4ta prie tokio greicio

Cikenfaktoriau, man gal i perkunkiemi keltis gyvent ir zirmunuose darba susirast, kad tikras miesto sanaudas tureciau? Sakau kiek man valgo ir net kokiom gatvem zulinant.

quattre | 10-06 23:01
Apie paskutinį ir kalbu. Nes tik važiuojant tam tikrą atstumą tam tikromis sąnaudomis gausi tikslų vidutinį. Nuo nulio važiuojant iki sutarto greičio gali įsivelti daug kintamųjų. O momentinės šiuo atveju rodo realų automobilio darbą esant tam tikroms sąlygoms, faktas kad turi užtikrinti tolygų reljefą ir greitį,jei nori bet kažkokio tikslumo.
Žiūrėčiau į tolygiai nusistovėjusias momentines,man tai atrodo tiksliausiai

sikseris | 10-06 23:09
Isibegeju iki 110, statau pilota, ties zenklu nulinu vidurki, po keletos km ties kiti zenklu fotkinu. Apsuku ratuka, jau kitu begiu isibegeju 110, statau pilota, ties tuo paciu zenklu nulinu sanaudas, ties vel tuo paciu fotkinu. Tiksliau butu tik gaudyt diena be vejo, siandien buvo vejuota, ir ilgesne arkarpa.

quattre | 10-06 23:35
Kaip ir viskas teisingai, bet tenkančią apkrovą prie tam tikro perdavimo specialiai žiūrėčiau per momentines. Ten daugiau tiesos, IMHO, ką ir dariau su čiAudi

sikseris | 10-07 08:00
Tu gal ir metinius pardavimus is vienos dienos rezultatu matuoji? Cha cha

Aertas | 10-07 08:47
Sikseri, marsrutas tavo nemiestinis. Tikrai trumpais atstumais (iki 5km) dar lengvesnis m52 su visais nm nuo 2500-2700absuku paskutinio men vid - 16.5 98 pagal pylimus Cha cha muzikos net nejungiu, plyta dainuojaApkabinimas

HondaChief™ | 10-07 09:10
Paskutiniam bakui rašo, kad vidutinis greitis buvo 40 km/h, kas jau aiškiai parodo, kad režimas nepanašus į vien tik miesto. Tai gal ir kiti bakai buvo panašiu režimu suvalgyti. Todėl jam ir gaunasi tie 11. Neišlendant iš Kauno nukrenta ir iki 14 km/h. Cha cha O čia 40

Auris | 10-07 09:18
Nesuprantu fetišo su kuro skaičiavimu, ypač ne komerciniam transportui. Cha cha Čia kaip kažkuriam Spylbergo filme dialogas, teisia mirties bausme, teisiamojo klausia "tu nebijai?", tas atsako "o tai padės?". Cha cha
Mašinos eksploatavime N+1 faktorių, pirkimo kaina, nuvertėjimas, servisų ir detalių kainos, draudimai ir t.t. - iš kur tas būna užsiciklinimas ant sąnaudų, tai man kažkaip sunkiai suprantama. Kelis kartus pasižiūrėjai įdomumo dėlei, toliau pagal bakus/km matai, kas ir kaip daugmaž.

A-1 | 10-07 09:19
apie dyzelgeita kai ziurejau dokumentini, ten nuplikusios galvos, susirinke, maste, ismaste, kaip realiom salygom ismatuot emisijas, apsikabineje kompais ir visokiom brangiom irangom, menesius zulino po kelius, o cia tik pyst, nuo Maisiagalos iki Vilono, ir disertacija apginta!

Tips | 10-07 09:29
Tai čia ne emisijas matavo, o sąnaudas! Pagal konpjuterį

HondaChief™ | 10-07 09:30
Dyzelgeitas buvo paprasčiausias būdas JAV išp..st Vokietiją su savo vis labiau įsigalinčiu VDV autopromu pasaulyje. Pavyko. Su kaupu. Tai ten ir nuplikusios galvos ir prietaisais apsikabinėję ir bilenkoks šūdo malimas dar penkiasdešimčiai metų į priekį Taip

Stulpas | 10-07 09:39
sikseri tu vedzioji grynai teorija , as tau pasakiau praktika kaip yra realybeje,
faktas kad pas skirtingas masinas bus ir skirtumai kitokie tarp sanaudu
as tau sakau realybe kiek skiriasi kuro sanaudos su tomis paciomis masinomis suvazinejus su skirtingomis greiciu dezemis Vilnius-klaipeda-vilnius , tu plet draskaisi nuvaziaves 4km kad taip negali buti.

sikseris | 10-07 09:53
blt čia ne ruletės sukimas, kad tikros tikimybės išsukti vieną ar kitą skaičių pasimato tik po tūkstančių ar milijonų sukimų. Jei 4km atkarpoje vienos sąnaudos, tai ir 40km atkarpoje jos bus tokios pačios, aišku jei tiek 4km, tiek 40km yra vienodos sąlygos dėl reljefo, greičio, vėjo, asfalto tipo.

šitam tripange kuro sąnaudos yra didžiausia dedamoji. Per 3 metus prasukau 60k km, supyliau kokius 6000 litrų 98to, nu tai 6k eur. Nuvertėjimo nenuvertėjo, padangoms 500eurų, aptarnavimams 500 eurų, remontai nu kokie 300 gal bus suisidarę. Draudimas 250 gal.

stulpai, praktikoje 15 proc sąnaudų skirtumą randat, gamintojas jo nerado ir deklaravo tas pačias sąnaudas ir tuos pačius co2 gramus. Įdomu kodėl? gal tą senesnį 6 gaikių reik ant remonto ir termostatą keist? Cha cha

quattre | 10-07 09:54
Auri - pats supranti, čia gi ne pačių sąnaudų ar jų vertės klausimas. Moksliniais tikslais viskas Cha cha

Stulpas | 10-07 10:07
sikseri gamintojas nurodo kad ta masina mieste turi vaziuoti su 9 litrais benzo ,bet realybeje nevaziuoja , tai gal iskarto nauja masina i svalke vežti?
nera ka sutavim toliau diskutuoti 4km specialiste ........................

sikseris | 10-07 10:10
gamintojai duomenis aišku labai grąžina, ir linkę juos parodyti kuo geresnius, laboratoriniai sąnaudų bandymai vse dela. Tai tu dabar nori pasakyti, kad VAG koncernas laboratoriniais bandymais visaip kaip stengdamiesi parodyti kuo geresnes sąnaudas skirtumo tarp 6 ir 7 gaikių arteonų/pasatų/superbų neįžiūrėjo, bet va lietuviški buržujai tik pyst ir 15 proc pagerėjomą išranda Juokiasi

quattre | 10-07 10:20
yra dar sertifikatai, atitikties tipai, emisijos ir t.t. Nebūtinai tai dedamoji, bet kartais gamintojui geriau NIEKO nedaryti Juokiasi
Man labiau vistiek patinka momentinės Cha cha Pakeiti pavarą, susinormalizuoja greitis ir matai, kad sąnaudos perlipa iškart per ~10%.

Stulpas | 10-07 10:23
q nu matai bangos visažiniui nedaeina kad taip gali būti JuokiasiJuokiasi

sikseris | 10-07 10:23
Tai jei jos pakyla, tai nunulintas vidurkis irgi turi pakilt? Ar neturi?

sikseris | 10-07 10:27
Tiesa, artiomkas ir superbus sertifikavo, ir deklaravo 1g mazesni co2. Tas pats kas nieko, bet kad skaiciai skiriasi, tai sertifikavimas daromas buvo. O nedaryt ir nemanau jog negalejo, kai 200 vs 206kw, motoru galingumai skiriasi.

A-1 | 10-07 10:28
sitas bandymas, turetu buti pakartotas po kokiu 30 metu, ant elektros, butinai!!

Auris | 10-07 10:43
Trumpame atstume matuojant vidutinius paramatrus, kiekvienas faktorius turi didelę dedamąją - vėjas, kuris buvo stiprus, manevimas, yra priekyje TP, nėra ir t.t., na kaip tokių elementarių dalykų nesuprasti? Juokiasi Tai arba žiūri momentines, arba ilgini matavimus, kad šalutinių faktorių įtaka mažėtų. Gerai

sikseris | 10-07 11:02
auri, matau prie mokslo būsi, metodikos, viską ten, tai kas tiksliau, ten keli km vidurkio, ar momentinis tos sekundės?

Auris | 10-07 11:03
O nesupratai atsakymo iš prieš tai buvusio posto? Juokiasi

brisiausgalas | 10-07 11:28
nu nezinau nezinau .... momentinem jau tipo 'vėjas, kuris buvo stiprus, manevimas, yra priekyje TP, nėra ir t.t.' neturi dideles dedamosios ?

sikseris | 10-07 11:55
o tai jei BRC - maišiagala, 15km ant 130kmh penkta ir šešta, du ratukus, čia jau bus pakankamai, ar be vilnius-ukmergė ar vln-pnvz net nevest bazaro? JuokiasiJuokiasiJuokiasi

Auris | 10-07 12:40
Tu pirma tuos 15 km rezultatus pateik - apsvarstysim ir pasakysim tau, peckeliui, ar įtikinai, ar toliau galėsi ratus vynioti. Juokiasi

Rafis | 10-07 13:20
nežinau aš čia ką jūs kalbat. mano audinė smagiai(bet ne dugnais) važiuojant geria 23-27ltr Cha cha tai ką čia ir bepasakysiu aš.
tiesa, dar neradau tarpo į kurį neįlysčiau su ja Cha cha
karoč, byrka dabar jaučiuosi kad koki puse metro kabo kelnėse Cha cha
p.p.s. trikojai negalioja man Cha cha

fujima | 10-07 13:51
Rafi - atradai gyvenimo džiaugsmą? Cha chaGerai

MrCyBoRg | 10-07 13:54
RAFI IMESK FOTO AUDELES.. Gerai

painkiller | 10-07 14:05
Čia manipuliuojam gamintojo miesto sanaudom. Gal kas matet kaip tos gamintojo miesto sąnaudos skaičiuojasi? Nes vieni šaltu po 2 KM važiuoja ir tik tai miestu skaito, kiti 100km per dieną mieste prasitrina negesindami ir ne su kamščiais. Dabar tai quattre adekvačiai sudalyvavo, o dauguma kitų tai stengėsi uzneigti sikseri, nesvarbu apie ką diskusijaCha cha

Rafis | 10-07 14:11
fuji, tai ir pirkau tam, kad pabandyčiau kas yra greita mašina. mano greičiausia auto buvo turbut kažkas 6,5-7sec iki 100. Kas yra vos ne 30proc letesnės. O jei kalbėt diapozone 50-200, tai ten išvis bus 50proc letesnės. Tai tikrai atradau džiaugsmą Cha cha

saiborg, standartinis juodas sedanas kaip koks 2,0tdi, su r19 audi sport ratais +-, tikrai nieko ispudingo. visas džiaugsmas gazo pedalas Cha cha jo foto irgi nemesiu - nes perteikti bus sunku.

Rafis | 10-07 14:59
ciapaliuko 10L euroil 48e liqui moli 66 filtras 18e bosch

quattre | 10-07 15:20
man geriausia S6 dalis - V10 ant priekinio sparno Girtas
Foto įmesk iš šono, nerodyk registracijos numerių Cha cha
Aš dar padarysiu keletą bandymų su kitomis auto, šiandien jau su S60 T4 dariau Cha cha
Aš tiesiog nepasitikiu vidutiniais matavimais, nes jie man nepatinkančiai matuodavo. Galiu ir klysti Cha cha

sikseris | 10-07 15:23
tai jei pusmetris tabaluoja, tai kaip ir pats trikojis JuokiasiJuokiasiJuokiasi

A-1 | 10-07 15:36
rafi, jei ne universalas, tai gali ir nedet fotkes, -negrazi Ne

Mixed | 10-07 16:13
rafi kuri karta tavo s6?
c4 ar c8?

sikseris | 10-07 16:21
c6

huntero | 10-07 16:30
320kw, 5,2sek/100. ir 23-27ltr nesmaugiant. nx.

HondaChief™ | 10-07 16:37
žiauriai daug ryja belenkaip žiūrint Baisus

sikseris | 10-07 16:56
judesio kaip iš 335d stage 1. dėl svorio tai dar ir prasčiau posūkiuose, nafig tokį žaislą kaip žaislą lakstymui, kai tiek pilt reik.

quattre | 10-07 17:06
garsas Girtas

arsenik | 10-07 17:07
Cia ske su lambo varikliu?

A-1 | 10-07 17:10
Bet garso tokio nei is uzgalasto golfo nei 335d neisgausi, px tos sekundes ir litrai.

Rafis | 10-07 17:12
quattre, kažkodėl nei ant sparno, nei ant galinio dangčio v10 lip'o - nėra.
Iš ali užsisakiau bent jau ant galo užsidėt Cha cha
bet dabar užmečiau akį, tai mobile.de ant s6 beveik pas nieka nėra v10 lipo - spėju čia bus aftermarket prikolai pas tuos savininkus.

Kas dėl avanto, tai šiaip keistas dalykas, tačiau man rs ir s modeliai labiau su avantais kažkodėl asocijuojasi Cha cha
bet iš kitos pusės, mobile.de sedanu 3x mažiau nei avantų s6. O ir kaina sedanų +20proc grubiai Nekaltas
ten M ar AMG, tai tik sedanas, bet vat aubi tai avantas visai px ir ant s ar rs modelio.

quattre | 10-07 17:23
Pirma foto google ir iškart viskas matosi Cha cha
https://differentcarreview.com/2020/01/08/audi-s6/

A-1 | 10-07 17:51
Deciau ne v10 is ali, o bent jau tdi (su raudona i) ar bent jau 2.0i. Priekines grotas iskeiciau i standartines, ratus -irgi. Ir gazuociau su sypsena.

quattre | 10-07 18:16
Ir duslintuvus užvirinti,ir veidrodėlius juoda folija užtraukt Cha cha

Zhakas | 10-07 18:38
Kokie 99% srauto net nesuprastų kuom skirias nuo 2.0tdi, tai nėra net ko vargt maskuojant Šypsena

quattre | 10-07 19:25
Irgi tiesa. Bet kaip dinamika pasikeitus per paskutinius 10 metų Apakęs

A-1 | 10-07 21:11
Dinamika +/- tapati, va, kas sumazejo, tai cilindru skaicius. Yra dar v12 ar v10 nauju rinkoj?

sikseris | 10-07 21:15
lambo aventador, bentley, rolls royce v12 turi, ai ir bmw tikriausiai gal dar galima m760xdrive. v10 lambo hracan/audi r8.

dar ferma 812 prisiminiau su v12

Rafis | 10-07 22:18
Tie visi v10 v12 po poros metu kas islaikys bus aukso verti, manau.

quattre | 10-07 23:50
Kaip tai ta pati? Cha cha
5.3s su v10 450ag?
Didžioji dauguma su 300-350 po 5 lenda užsimerkę. 530d per 5.4s vynioja.
Taip,važiuoja iš dėžės, pieno pakeliai etc. Bet juda atsakančiai agregatai
V12 ir maybache rasi


Komentuoti gali tik užsiregistravę lankytojai. Užsiregistruokite, arba jei esate užsiregistravęs, prisijunkite.

Visa "Banga.lt" klubuose ir forumuose paskelbta draudžiama informacija bus šalinama, o duomenys apie asmenis, paskelbusius tokią informaciją gali būti perduodami Lietuvos Respublikos specialiosioms tarnyboms.

Pastebėjusius draudžiamą informaciją "Banga.lt" klubuose ir forumuose, prašome informuoti apie tai portalo redakciją el. paštu [email protected]


auto.Banginiai

Moderuoja: shropna, dr002™, quattre, BangaLT, ubagss
Statusas: ne narys (Įstoti)
Forumas
Naujienos
Nariai
Foto
Nuorodos

Banga.lt klubai


Mano įrankiai

Privačios žinutės
Mano temos
Dienoraštis
Draugų adresai
Mano duomenys

Mano meniu

Į mano meniu įkelti puslapį: auto.Banginiai

Prisijungę draugai

Visi draugai

Paieška

 

Dažnai užduodami klausimai