Volgos salionas


Volgos salionas

nuobodziauji?

aa kodel tekstas neparuostas ? Cha cha

kaip spydikas ant saulės šviesos žiūrisi? skundžiasi kad xujovai matosi

I ka tu papisi, nepasakysi kad koks planktons su pasatu, visi galvoja ka inteligenc odontologs Cha cha

Pakeisk aliuminį medžiu ir sėdynes į pilką medžiagą - beveik kaip pas babą salione ant sofos Cha chaAsmeniškai patinka skandinaviškas pseudo minimalizmas (nes iki Teslos tolokai su minimalizmu Cha cha) Sėdynės puse velnio, ant Inscription (išvažiuoja priekis) būtų pats tas. Sedėsena gera, vairas nei per didelis, nei per mažas. Labai gerai kaitina (duoda laipsnių kaip ir BMW) GirtasKlimatas ant 20c buvo, taip ir palikau. Keistai maloniai šilta ir prie tiek. Pas kuilį ar MB prie tiek buvo vėsoka, todėl praktiškai neturiu problemos su jos valdymu, net jei ji - sensorinė Multimedia - skirtingai nuo apžvalgų, man ji puse velnio. MB naglesnė gerokai viskuo, bet ir nueiti iki norimos opcijos - ilgas kelias Kiek juokingas tas užkūrimas sukant rankenėlę prie pavarų svirties JuokiasiAutoholdas kiek per ilgai užlaiko, bet veikia neblogai Skaitmeninis skydelis toli gražu iki VAG’o ar MB galimybių, bet bent jau neerzina. Šiek tiek blankokas (kaip kad Robi sakai), bet netrukdo - greitis rodomas DIDELIAIS skaičiais Cha cha Harmanas skamba gerai, ir tipiškai Volvo - dreba vidinis ir išoriniai veidrodėliai, kai daugiau garso. Plastikai nedreba GeraiCentrinės konsolės apdailos ir aplink durų kolonėles - iš pigaus plastiko, nors durų apdailos kokybiškos per visą ilgį Garso izoliacija, mano supratimu, atitinka klasę. Salerka girdisi, bet neerzina. Dėžė kartais pasimeta tarp pavarų, bet važinėjų ant dynamic arba individual, tai visai susitvarko su bendru srautu Kvailas automatinių ilgų šviesų valdiklis - sukamas ant rankenėlės. Lygiai kaip ir priešrūkinių jungikliai ant tos pačios rankenėlės - neapšviesti, tai reikalauja įpratimo Išankstinis pašildymas ir Volvo Appsas - gėris Girtas Gerai veikia bagažinės atidarymas koja Galinio vaizdo kamera - vidutinės kokybės Juostos palaikymas - gana agresyviai palaiko centrą, bet pradeda visai patikti. Tik dviratininką kokį lenkiant reikia arba posūkį rodyt, arba tvirtai suktelt vairą Cha chaBendrai tai panašus jausmas į Mercedes. Patogiai, saugiai, neperspaudžiant. Tik važiuoklė ir vairas ne tokie Rafi’nuoti, kaip MB, o gaila.

A-1 - buvo studijos prašymas, tai dalinuosi TaipDr - Taip Cha cha Bet tikrai išskirtinis jautiesi Kietas, nes gatvėse - nedaug. Nors Volvo pagal naujų pardavimus atrodo visai neblogai.

žiū X3 niek neblogiau Cha cha

X3 aš neprisijaukinau, nors kaip auto man jis patiko. O čia, reikia turėt omenyje, paprasčiausia komplektacija su papildomom opcijom Šypsena

atnaujinta volga čia?

Nu bet vairas tai kamazo Blogai

kaimas Gerai Cha chaMan head up patinka. Čia nėra. Vairavęs nemažai su head up. Ne kaimas Gerai Cha chaStoikės kaip stoikės, plačios, pas visas dabar jos tokios. Jau senokai negazavau su agregatu, kur sakyčiau wow, kokios siauros stoikės Cha chaBrisiau - žinok ne. Aišku, nepalyginsi su kokiu S ar AMG vairu, bet šis nėra per didelis. Senesnio modelio tai taip, kamazinis jausmas, nors klausimas kiek skiriasi diametrai.

head up funkcijos ir aš nesuprantu, bandziau keliose masinose neprilipo ir tiek q skydelis pas VW geresnis ?

VW tiesiog aštresnis. Belekiek visokių konfiguravimo galimybių. Čia ciferblatus gali pakaitalioti ir vieną kitą langelį atsidaryti. Viskas. Jokių ten lakstančių rodyklių, g meterių, ekonomiškumo matavimų etc. O iš čia ir tas gerumas. Kai nori pažaist - jo, geriau. Ar labai man tas žaidimas patinka? Po kelių kartų jis nafik nereikalingas tampa Cha cha

Volvo kai paleido XC90 2015, o tai buvo jau prieš šešis metus, tai interjeras tikrai atrodė minimalistinis, dabar aplamai visi gamintojai automatiskai kuria minimalistinį dizainą, nes viska bando kišti į plančete. O Tesla tai ten kitas levelis, planšetė ir vairas daugiau nieko. Grįžtant prie Volvo tai koks S90, S60 man visai patiktų, tik kažkaip 3er, 5er labiau manau liptų kaip automobilis ir nesugalvoju kodėl vietoj BMW reikėtų rinktis VOLVO.

Edas - tik noriu/nenoriu/gražu/negražu faktorius Šypsena

“xDrive50” – nuo 97 890 eurų, viena įkrova galima nuvažiuoti net 630 km, variklis išvysto 385 kW/523 AG galią, kuri leidžia nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti 4,6 sekundės neblogai Mirkt po 5 metų kaina bus 50 000, bus galima pirkt, jei iš jo dar bus kas nors likę… Mirkt

quatre, tai ne del dydzio, bet del vaizdo jis kamaziskas, kokiu '96 dizaino…

na, manau real life bus ~20+kwh/100km, tai reiktų galvot apie 500km. Tikrai gerai, bet ir batarkė 105 GeraiBrisiau - jo, dizainas tikrai ¶prastas Šypsena

na man pakomplektuotas V90 cross D5 sueitu Cha cha