Statybniko
Volvo
o kuo skiriasi rudi ir balti H numeriai?
vo čia tai aparatas bet kiek girdėjau, tokius nr gauti yra ką veikti… bet visai mėgčiau ant kokio 85-90m~ jago tokius užsimest ir kasdien eksploatuoti, jei remas nesupuvęs
NYB, rudų nebegamina. Ir dar rudi lyg buvo pagal mašinos pagaminimo metus
Kaimynas Volvistas zajadlas - panašų baltą turi. Nufotkinsiu kada.
Vabalaz, ka reiskia negamina? Tai cia samadielni ?
Ten priekinė
mūsų gatvėj prieš 5-6 metus prasiėjo per veidrodukus, čiupo ir zafiros vairuotojo. Naujo kaina 10 eurų su įdėjimu
Pliusvienas, nebegamina juk rašiau t.y. pradžioj rudi buvo, paskui nustoji spalvint ir pradėjo vien baltus gamint
sitas volvo ir VW Karmann
jau turbūt kokie 2m kaip rudų nebegausi, balti dabar H numeriai eina
Su šitais numeriais nepavažinėsi kasdien. Tik į parodas visokias ir dar ten yra kažkas.
Ruda spalva panaikino, kaip ir kvadratinius numerius istampe, kaip suprantu, dėl matuokliu, kad nebutu klaidu nuskaityme. Teoriskai kas diena eksploatuoti negali, tik į renginius ir pan. Realybeje: jei Rafis uzsidetu ant 90 jago ir raizytu - stabdytu ir tikrintu. Jei toks volvo vazinetu - zvilgsniais palydetu ir tiek…
manau niekas ten piktybiškai nestabdinės, nebent ■■■■■■■ musaras užmatys kasdien važinėdamas, pasigilins kad negalima ir tada pradės traukti. Bet iš esmės, kokią žalą darai kitiem eismo dalyviam?
Wilis>Maciau tave sestadieni su istoriniais As istorines auto dar neturiu, tai tik numerius rezervaves Balti bus
Žala tokia - nemoki kai kurių mokesčių su tokiais numeriais
ir technikine kas 5 metus tik eini…
Rapliui čia ne žala, o nauda.
vat kai aš važineju su perekūpine, tai tikrai žala.