testOta


testOta

Enyaq iv80 sportline turejau mazdaug puslavanduka. uzteko pavaziuot mieste, isvaziuoti i greitkeli, prasukt ratuka ir grizt. nu tai vo, taip trumpai: is vietos (nuo sankryzos) Girtasiki greitkelio greiciu, tai akivaizdziai galios daugiau nei per akis. reaguoja i kiekviena paspaudima nuo mazdaug 75-80 mph tai jau jauciasi galios trukumas. bet iki 75 mph (120 kmh), o 70 yra uk greitkeliu limitas) tai Geraividaus medziagos ir erdve salione tai labai gerai. kedynes irgi geros, krc belekaip geriau nei kadjar, bet kiek rura pamena, bmw g20 gal biski man asmeniskai labiau lipo. ergonomika labai ok, bet ta plansete per viduri biski tokia nu nzn. ekranas galetu vos vos i vairuotoja pasuktas but, nes ner labai patogu parkuojantis atbulam - labai atspindi aplink viska. centre, kur spidikas, jis toks mazas. labai keista. su iv80 nuvaziuoti gali apie 330 myliu (530 km). kiek vazinejau, range’as mazejo lygiai pagal nuvaziuotus km, tai galima sakyti kad gana tikslu. su charge pack’u eina 0% iki 80% pakraut atseit per 35 minutes. nebandziau. bet iv80 is valstybes negauna subsidijos, o iv60 gauna. krc trumpai: priprasciau, range’o daugiau nei reikia kas dien vazinejant, jauciu krauciau max 1 karta i savaite, jei ne reciau. bet pasikomplektavus, tai kaina tokia kad jau ir g20 330e iseina. tai tada imciau ta, nes plugina ir ant dusios ramiau, neissivystytu range anixiety Cha chakadjar tshiulpe p.s. tekstas paruostas

del kadjar tai totalus tamstos išpYndėjimas

ne. tai labai labai objektyvus pastebejimai. kadjar galinio vaizdo kamera yra kazkoks nesusipratimas. soniai veidrodeliai del to isputimu ant galinio sparno - absurdas parktronikai SMARKIAI veluoja visa linguoja, ant kelio visiskai nestovi. nuo zodzio visiskai. infotainmentas is 2010 metu kazkoks. autopiloto ijungimo mygtukas ble prierankinio. nu visiskai mle mle tas kadjar. aisku geriau nei kokia corsa ar fiesta, bebt bl kartele jau per zemai

kostia, nu kad tas 9-3 belekaip geriau nei ikadjar zinok Liūdnaso siaip viskas i kaina susiveda, ne? nes jau g20 gaunasi kaip tas enyaq, bet jis plugin tai bbd. best of both worlds. nu bet siaip tas enyaq yra Geraio kadjar tai tshoulpe.

na tikiuos sitas uz kajara bus geriau, ka tik grizo part.lt/img/6a2f99facb05e5409121aec6d3b7151f932.jpg

Is aprasymo tai ravas 100kartu geriau uz ta kadjar Cha cha

Vin>Papasakosi Taip dizainas isores keistas man, bet gal reik iprast Nekaltas

tusconai nauji gerai atrodo Gerai

Iš šono visas kreivas šleivas kažkoks Blogai

Huyndai/Kia su hibridine sistema labai nekazka sekasi Cha chaVisi galvoja, kad bus kaip pas Toyota, o gaunasi kitaip Cha chaVokieciai po testu buvo apsale, kad hibridine masina gali tiek daug kuro imti. Is kitos puses Hyundai/Kia kokybe pagal kaina manau labai gera Taip

tajota neturi mild hybrid jei ką Cha cha ir durnam aišku kad mild hybrid yra daugiau benzininis motoras be papildomo elektrinio variklio todėl kuro sanaudos analogiskos benzinianiam variantui

Sikseri, kiek su kolegom bandem tuscon hybrid, vid gavosi apie 7.5l - as kai agresyviu rezimu dariau testa, 9+ gavosi 80km vidutines. Ten gal ne kiek hybrid neefektyvi (stipriai coastinant ir eco mode manau tilpciau i 7), bet man atrodo tas 1.6t ryja zveriskai - 140 8.5-9l tiesiam kely yra nemazai.

yra dyzelis 1,6d bet užsakant dabar gausi tik gruodį arba 22 sausi hyundai.lt/wp-content/uploads/2020/11/Tucson-NX4-tech -spec s-and-price-list_15072021_LT.pdf

Ajj ble, UK autoparkas focus, fiesta, captur ir kadjar, kazkaip nemire dar nei vienas Cha cha

tas paskutinis jeigu st-line ar pan tai visai nieko atrodo

kuris čia pas mus gyrė tą litrinį ekobūstą? Juokiasi

Testavau Kadjarą bendzą kai dar visai naujas buvo. Kaip tik pasirodė toks pusė bbio. Kameros nenaudojau, o veidrodėliai neužkliuvo kaip per maži būtų, kadangi mocas pagrindinė transporto priemonė tai kaklas nesugipsuotas ir aplinką stebiu visais info šaltiniais, ne tik veidrodžiais ar periskopais. Nei valdyme, nei lingavime neišsiskyrė iš kitų vienkartinių eko suv’ų. Nepatiko tik renault stiliaus sedynė trumpoka ir spydometras viską rodantis “per rūką”.

tai naujo modelio focuso RS nebebus, teks dziaugtis 1.0 Ecoboost, kuris atrodo visai vaziuoja, bet vistiek 11s iki 100 Laimingas

Tai 1.0 ecoboost yra 2 ar 3 galingumo versijos. O tas Tuctuc bent AWD su tokiom sanaudom?