Klubai ir forumai Klubai ir forumai Klubai ir forumai Klubai ir forumai Klubai ir forumai
Prisijunk: Pamiršau slaptažodį  Užsiregistruoti

Kategorija:  Naujausios  |  Populiariausios
naktibledo kaimynai
 naktibledo kaimynai (67) Tikras dydis Siļæ½sti foto ļæ½ mobilļæ½jļæ½ telefonļæ½ 
Dvynuke
 Dvynuke (67) Tikras dydis Siļæ½sti foto ļæ½ mobilļæ½jļæ½ telefonļæ½ 
  (5) Tikras dydis Siļæ½sti foto ļæ½ mobilļæ½jļæ½ telefonļæ½ 
  (7) Tikras dydis Siļæ½sti foto ļæ½ mobilļæ½jļæ½ telefonļæ½ 
  (5) Tikras dydis Siļæ½sti foto ļæ½ mobilļæ½jļæ½ telefonļæ½ 
««   kita nuotrauka   »»

Dvynuke

 Tikras dydis Siļæ½sti foto ļæ½ mobilļæ½jļæ½ telefonļæ½ 
Patalpino: vyriausias
Kategorija: auto.Banginiai: Įvairios
Kada: 07-19 14:29
Pamatļæ½: 1871

RM | 07-19 14:35
RSGirtas

HondaChief™ | 07-19 14:37
Pričiom čia lietuviškas audi centras? Nekaltas

vyriausias | 07-19 14:39
Kazkaip idomiai vaziuoja, smaugti ja reikia, kad trauktu. Nuo zemu nelabai juda. Pas dalyvi tas pats? Nekaltas Na ir siaip tikejausi kiek daugiau traukos is jos. Bet gal ir fainas daiktas, jei patinka audi.

Rafis | 07-19 14:41
o dviračiai irgi iš usa? Cha cha

Auris | 07-19 14:44
Eco/rain režimas gal įjungtas? Cha cha

NYB | 07-19 14:46
Kas smagiau važiuoja, ar ši RS ar Mersas CLS su tuo minėtu biturbo varikliu ?

vyriausias | 07-19 14:47
Ant porsche, eina, Porsche centras vilnius, ant mersu MB centras, ant bmw krasta, viskas tvarkingai Cha cha

sikseris | 07-19 14:48
ipratęs prie ~750-800 niutonų, tai aišku, kad ir sunkti reik, ir netraukia Cha cha joje gi visas pontas ir yra, kad 7000-8500 apsukose gyventi.

vyriausias | 07-19 14:48
Tikrai MB, nes nuo pat apacios jauciasi, kaip soka. Greitesnis irgi MB. Sunku lyginti 4.2 atmosferini su 4.7 biturbo.

boka | 07-19 14:54
Nu bet kaip neskirt atmo ir turbo specifikosApsvaigęs
Ant trasos žiūrėk ir išdurtų tą 4.7biturbo. O išdurtų neabejotinai

Rafis | 07-19 14:55

dr002™ | 07-19 15:09
Kiek sykiu per gyvenima isvaziuoja zmogus i trasa? Cha cha is 100kkm bus 2kkm?

boka | 07-19 15:17
Nebus nei 0.1%,bet testus daro trasoj. Šiaip tas v8 turi nesulyginama garsą ir nulį lago. Kam ko reikia. Kaimam pastebėjau net turbo benzas neįtinka, nes dyzelis sugriebia 500rpm anksčiau nu ir matomai žalias

dr002™ | 07-19 15:31
Kasdienai, ne trasai Nm nuo pat apacios labai ok, tik nepagaunu, kodel kaimiecius uzgaulioji? Cha cha tipo miesto ponams geriau Nm nuo 3rpm,kaimo gyventojams nuo 1.5krpm? Cha cha

brisiausgalas | 07-19 15:34
matyt todel , kad kaimieciai vazineja dyzeliu ir nieko apie benDza neraukia Ufff

boka | 07-19 15:36
Jie tiesiog taip įpratę ir kitaip nesuvokia Cha cha
Turėjau šiaip benzą turbo 95metų kur max nm nuo 1.8krpm kaip pas dyzelį.
Realiai skirtumo net nm nėra tarp jų tik žymiai daugiau hp pas benzą prie aukštesnių sūkių. Norbe mačiau driftioras apsijuokė su 3d 330ag 700nm vos dūmą generavo vienintelis su dyzeliu vargšas buvo

boka | 07-19 15:41
Aišku turbo zjbs, bet atmo irgi. Bet kai namų šeimininkė pareiškia, kad bmw v10 atmo šhūdas, nes jos vw geriu lupa nio 1k irgi...

Auris | 07-19 15:45
Kasdieniniam naudojimui debesis sukimo prie žemų patogiau, sakykit, ką norit. Cha cha

dr002™ | 07-19 15:46
Atmo ok, bet bliamba visi gamintojai verciasi per galvas, kad gaut max rpm nuo zemu sukiu. As ne specas, bet mieliau rinkciausi b58 motora, nei v8 atmo.

Moto | 07-19 15:49
Geriau patarkit tam kasdieniniam naudojimui su FWD kokias padangas naudot, o tai vos palijus net tie vargani niutonai nusukinėja ratus tik smagiau pradedi važiuot Cha cha

dr002™ | 07-19 15:51
Net šiurpas nupurto prisiminus fwd Cha cha
Sukibimo plota didink Cha cha

boka | 07-19 16:02
Šiuolaikiniai visi turbo, gamintojai priversti su ja dirbti. Šiaip gerai yra lygios nm hp kreivės nuo pat zemiausių. Dabar jau ir lago mažiau su naujom dežėm ir twin turbom. Bet kas anksciau buvo su dyzeliais... Mini tapke su volvo lauki 2sekundes kol pajudės iš vietos. Bmw 1s.kame komfortas, čia baimė ar spėsi įšokti. Jokios kontrolės kelyje su tokiu lagu neįmanoma turėti, nes auto valdosi iš gazo.
Bet paliubomu garsai nuo turbo... Nėra jo palyginus. Amg karkimai ar m man tragedija

Moto | 07-19 16:03
dr > 245/45R18, neber kur jau didint...

Auris | 07-19 16:04
Boka, kažką tu čia mašai. Jei lagas iš dėžės ir valdymo, tai variklis ne prie ko. Cha cha

boka | 07-19 16:06
Prie ko. Turbo duoda savo laga dežė savo. Mechaninį e90 bandziau 3d buvo lagas akivaizdus e46 mech irgi. Audi c kažkelinta jin ten iš vis kaip maskaradas apsukos savo gyvenimą gyvena, o savinyks sakė jam viskas ok

dr002™ | 07-19 16:06
Volvai visus kw jubnutas Aisinas tajuotinis istasko Cha cha
Bliamba, fyg zino..neturiu as to lago, kad labai kankinciaus, aisku su mechanika galima ta laga minimalizuot. Nors ir is eigos gan greitai pasiekiami Nm.

boka | 07-19 16:11
Šiaip tarp bėgių volvo meto greitai nejauti net, bet is cietos nu nx 2sekundes realiai laukt reik baisu. Bmw e46 0.7s sekundės buvo mechsnas. Kasdienai px, bet reiktų pagainioti ir viskas. Ant būsto reik laikyt pastoviai. Bet dabartinės auto geriau biški. Nors passay b7 gainiojau 1.4turbo benzą nu žiaurus lagas mechankė irgi...

Auris | 07-19 16:12
Nepastebėjau aš lago normaliuose auto, su normaliom dėžėm, normaliais varikliais (ypač, jei kelios turbinos skirtingtų dydžių). Cha cha Bent jau tokio, kad erzintų. Kad yra blogų pavyzdžių - net neabejoju. Bet yra ir normalių. Cha cha

Woris | 07-19 16:14
Vaziavau su mustangu sestadieni, v6 apie 230kw.
Ten tai lagas Cha cha gamintojas taike i eko vaziavima - apsukos dyzelines, tik nuo puses pedalo pradeda reaguoti - jungti zemesne pavara. Net ant sporto nepatiko kaip deze meto. O va sedynes geros Šypsena

boka | 07-19 16:16
Auri tu be dyzelio nk nekeravojes jau daug metų kitaip irgi neprimeti arba nematai problemos lage, ok, kiekvienam savaip.bet sėstum ant v8 atmo ir suprastum kaip turi būti.
Beje dar bandžiau golf6 1.4t nu irgo lagas žiaurus mechankė

dr002™ | 07-19 16:18
Ka labiausiai laginancio ciupinejes is tu biski poniskesniu senuju tanku, tai a6 v10 ir tauregas v10tdi. Tauregas isvis idomiai, uzriaumoja, kazkiek laiko nieko nedaro ir tik pyyyst spyris, kad soka i prieki, nors jau kaip ir biski nebereikia to spyrio, nebera tarpo tarp masinu Cha cha

boka | 07-19 16:24
Nepisant proto žymiai komfortiskiau jaučiuosi su renault clio 2000m 55kw benzinu automatu! Nu krva vos palieti gazą, kai šauna nuo sankryžos visada pirmas Cha cha sėdi ant žemės valdosi greičiais iki 50kmh padoriai Šypsena
Tas lago nebuvimas daug duoda...
Atmo ant žemų neduoda gūsio, bet mažą spyrį su juo galima prašokti kliūtį ir valdyti užtikrintai

vyriausias | 07-19 16:28
Namo vaziuodamas paminkiau cls, tai ziuriu ana sav kai ijunge carplay kazkodel neberodo daugiau 408hp kaip buvo stock, nors versdavo 525-530 su NM rodymu kaip ir ok.

https://drive.google.com/file/d/1whCuPrbEYZizp04aYMKGJrtFqE4nd_Qo /view
?usp=sharing


https://drive.google.com/file/d/1N9H6TPN85WwvhE6u1lXHkrvpb2V6fu_N /view
?usp=sharing


Pataisiau nuorodas

Auris | 07-19 16:36
A rimtai? Juokiasi Nu otsiprašau tuomet, kad tu geriau žinai, ką aš ir kaip keravoju. Juokiasi
Beje, aš kad ir šiandien su benzinu atmo. Cha cha

Kažkada buvo renginys Porsche Rygoje, kur teko sudalyvauti. Keli bičiuliai sportuojantys suko ratus su 911'ais - vienas naujos kartos su turbinom, kitas nueinančios kartos atmo. Na ir visų nuomonė buvo, kad naujas smagesnis su turbom. Ir ką? Cha cha

boka | 07-19 16:40
Nereik atsiprašinėti Šypsena porsche žino ką daro lagus sutvarko kas šiai dienai yra įmanoma ir ok. Atmo, kad būtų konkurencingas kubatūrą daugink iš 1.7 kofo. O ps poršą visi motorao 3-4litro px turbo ar ne. Šiaip čia aubo, jie nuo 86m tik turbom remiaso

Robis | 07-19 16:42
AMG atmo garsas šūdas, čia apie kurį motorą kalbam? Vau!

Auris | 07-19 16:43
O tau, kaip puristui, nekelia klausimų sunkaus V8 svoris priekyje? Cha cha Juk valdymas ten viską. Cha cha

vyriausias | 07-19 16:44
Nu as su tais mustangais GT ir visokiais challenger 5,7 ir 6,4 vazinejau, tai negaliu pasakyti, kuom gerai tas atmo. Ta pati rs5, na gal ten ja pjaunant smaugiant smagu, bet paspaudem nuo sviesoforo ir CLS tolsta ie tiek. Man bmw patinka tas 4,4 twinpower turbo variklis, audi 4.0 tfsi Gerai naujasis MB 4.0 biturbo man pats labiausiai Gerai, bet jis buvo galingiausias 63amg S, visi belekaip geri varikliai.

boka | 07-19 16:45
Nu man asmeniškai būtent amg garsas karkiantis tragedija. Labai nuo kitų skiriasi. Skonio reikalas. Geriau nei bet kas neįdomaus, bet negražus

boka | 07-19 16:48
Auri nekelia. Kai dabar visos auto po 1.6 tonos minimum. Žemos, kažkur kitur kompensuojama.
Aš už viską tik nereik jau taip nuvertinti. Vien garsas atmo ko vertas. Aš paklausau turbo net žiauriausi po 1000 ponių kiauri neprilygsta atmo Šypsena

boka | 07-19 16:51
Tie turbo jei ne šaudantys atviri ir 1000ag būna ganėtinai tylūs, kad net mano ata 100kw atmo juos perrėktų ore Šypsena

darėnas | 07-19 16:51
Nida. Ni ftiemu praėjus mergina paprašė padėt sofą pernešt iš vieno buto į kitą priešais. Su kolega trukom 5min su suvaiksciojimu. 20E siūlė. Skaičiuojam valandinį KietasCha cha
Nepatogu buvo - nepaėmiau Juokiasi

Auris | 07-19 16:59
Boka, tavo bėda, kad tu linkęs kategorškai viską suabsoliutinti ir religingai laikytis savo kažkokios versijos. Cha cha Deja, yra vykusių turbo versijų, ir skambančių, ir važiuojančių be tavo lagų; kaip ir yra nevykusių atmo versijų niekuo nedžiuginančių. Cha cha

ubagss | 07-19 17:02
Atmo važiuoja kitaip. Bet bent pas šitą nm visam diapazone jaučias ir viršuj rpm išvis išprotėja tas matars Girtas Gal nematei knopkės ir bandei ant comfort režimo? Tada jo, tokia kaip amerikons v8 ramiai ir švelniai, bet dinamic mode aš dar paC nepripratau. Bl, kažkokia isterikinė pasidaro ir tik davaj lėkt žviegiant Linksmybės kas dėl traukos, gali būt jei didesnė rida vožtuvus užneša ir kokio 100 arklio nerasta būn..

sikseris | 07-19 17:03
kai kalba apie M/RS su "individual throttle body" tai yra ten tas magiskas lago nebuvimas, bet kai bazaras apie kasdienkes, tai nu susiprastinkit biskiuka. Ten koks N55 turbakas buvo astresnis uz 330ci ar 540i ar 4.8is. O siaip kasdienem salygom naudojant 3000k abarotu neperlipant tai isvis nera net apie ka kalbet.

dr002™ | 07-19 17:07
Boka, pabandyk b58 su lengvu modu ismetime, downpipas memelinis. Pilnos kelnes dziaugsmo ir garso solidziai malonausTaip

Aertas | 07-19 17:08
Boka, garsas - kiek realiai varikliu turejo gera? Bmw 6cyl? Audi 5cyl? Kas is to, kad puse ju net padoriai nevaziavo? Emocija? O reakcija i gaza - nuo kokiu 2000-2005 jau nuo elektros, t.y. gazo pedalo elektroninio suderinimo priklauso. Priestvanini 1.4 at i diskusija kist kaip responsive pavyzdi tai gal nereikia. Nebuvo ir nebus niekada tokiu. Atmo visada buvo ir bus expensive way to go slow. Pats turiu ir dziaugiuosi paskutiniais metais su bmw 6cyl - realybe ir progresas technologinis vercia ta emocija padet i sona.

vyriausias | 07-19 17:08
Man si menesi parplauks 2019 e53 amg, pirkau nes idomu paziureti, kaip tas naujas I6 variklis su starteriu dezeje ir tuo mild hybrid, nes mersas vel gryzo prie eiles, su C43, E43, GLE43 vazinejau, tai irgi visai nieko jie, bet ten v6. Aisku nevaziuosE53 kaip v8 bet duslerke ant mygtuko, saudo popkornus jei nori. Jei sukris kortos su dokumentais, tai dar panamera SE hybrid pasiimsiu 2016 metu irgi idomu bus paziureti kaip ji vaziuoja. As kazkaip neprisirisu prie auto, nusiperku kazka ir jau ziuriu kita kokia idomia. Tiek pravaziaves ju skirtingu, kad visose matau pliusus ir minusus pagal save. Netycia cia viena dyzelini mersa buvau pasiemes, po daug metu, tai supratau, kad daugiau salerkos pas mane nebus Cha cha

MrCyBoRg | 07-19 17:12
Bleeet...
Sian i Palanga atmyniau tai realiai dalbbajobbai Toyota ir Volvo..
Kaip bebūtų tenka pripažinti iš tu debiloidu buvo du su VW.. tokie jau pijtybiški..

Bet tai nx.. i veidrodžius niekas nebežiuri..

vyriausias | 07-19 17:20
As turiu toki bloga iproti, bet niekada neuzleidziu toyotos, volvo ir subaru varuotoju, nes dazniausiai jie vos velkasi, daro neprognozuojamus manevrus, baisu paskui juos vaziuoti. Kazkaip ileidi bmw, audi, MB ar ten kitas normalesnes auto, tai jokiu parkiu, nesimaiso vaziuoja. Viena karta su toyota siena vaziuoja pirma juosta, parode posuki ir suka ant manes, as nupypinau, tai pakeltom rankom pastabde ir is galo uzsirikiavo, nors man butu reikejo stabdyti puse korpuso ji ileisti. Sustojom toliau liepu gatveje prie sviesoforo jis langa atsidare, sako juk matai, kad posuki rodau, kodel neleidi? As jam sakau, tu nesupyk, cia nieko asmenisko, bet su toyotom 80% lavonai vazineja, uzleidi ir paskui trugdo vaziuoti. Tai ten toks normalus 35-40 metu vadyla, sako nu jo supratau, viskas aisku. Langa uzsidare ir liko patenkintas Laimingas

Zhakas | 07-19 17:37
1000ag tylūs, nes užglušinti išmetimai dėl reguliacijų įstatyminių ar tylūs, nes patys iš savęs tylūs? Cha cha Iš kalbos, tai toks jausmas, kad nelabai daug ką bandęs iš technologiškai pažangiau nei kokie 2005.

Robis | 07-19 18:03
pala pala, o boka čia ne tas pats, kuriam visi SUV nestovintys ant kelio ir nevaldomi? Cha cha

dr002™ | 07-19 18:04
Vyr, mane tai sunervina iki samones aBtemimo bmw, kurie posukiu nerodo. Blogai nera daug, jau kazkaip issiauklejo jaunims po biski. Bet kas del babuinu, volvu ir subaru tai 100% teisybeTaip

yessuz | 07-19 18:08
geriausia yra kadjar, 1.3 su turbo ble Cha cha
0-100 - tik 9.8 s
103 kw prie 4500 rpm ir nergi 260 niutonu Cha cha

pats tas 1.333t karvei Juokiasi

net nezinau kaip apibudinti tiek parktronikus, tiek ble dolbana galinio vaizdo kamera bei veidrodelius. tokiu keiksmazodziu nemoku.

verkti norisi. enterprise jau trecia diena iesko tinkamo dydzio automato kad pakeist sita tragedija Juokiasi

vyriausias | 07-19 18:12
Dr as visada pusukius visur rodau, nes mane sugadino blind spotai. Man supypsi, kad kazkas salia vaziuoja ir ramu, per pedala ar pristabdau. As save prigaunu kartais, kad i savo kiema su posukiu isuku, kur net nera auto, bet automatiskai man jungiasi jie, kaip ir dirza segu, net per kiema prastumti auto Juokiasi

A-1 | 07-19 18:14
Nu fainiai fainiai, tik ant AB clio 1.2. vaziuoja geriau nei RS5 :-D

RM | 07-19 18:38
Ubagss,teisingai pastebejo del dinamic ijungimo,saviske as aplamai nusistates ant individual,(viska susijungiau,kieciausia ir panasiai),vaziuoji ant auto,rami bulka,susirandu ant kelio likimo durniu,jungiu idividual,ir judam Cha cha o skirtumas nenormalus,reakcijos i pedala,vaira,begiu sumetyma ir tt,bet be launcho man vistie startas is vietos truputi bukas Cha cha

yessuz | 07-19 18:39
a-1 tai aisku Cha cha

buvo ten pries kokius 10+ metu top gear epizodas, kur tipo 5 saiba ten rieda ant 30 mph ar kiek ten ir paskui tipo akceleruoja gazas dugnas - Mitsubishi Evo kazkuris ten kur 400 ag ir berods kazkoks fiat stilo dyzelis.

nu ir aisku dizelis laimejo laimejo Cha cha nu del turbo lago Cha cha

https://youtu.be/VVt1IjIdLxY?t=56 va video Cha cha

vyriausias | 07-19 18:51
RM o kazkada ziurejai kiek gaunasi 0-100 tiesiog eilinis, kai stovi prie sviesoforo atleidi stabdi ir paspaudi dugna. CLS kaip ikaltas 4,3 - 4,4. As kelias S8 bandziau kabinti, bet nepaejo, tai papirkau kitko ir pinigu nebera Žliumbia Pas tave po visu estrelu, tai isvis geri skaiciai turi buti. Nes tas pats E63amgS su 4.0, tai nuo pedalo daro apie 4, o viska sujungus ikale 3,2 is launch.

dr002™ | 07-19 18:55
Kiek suprantu f90 duotu pamoku? Cha cha

vyriausias | 07-19 19:05
Man jau baisus buvo tas e63 su 612ag ir 850Nm, dabar tas klientas pasieme pas mus kita auto, ta grazins pagal keitima pardavineti, jis atsuktas jau iki 750ag ir 1000nm, pasiziuresiu kas ten is jo gavosi. Man jei auto vaziuoja apie 5s tikrai uztenka. Toliau ten jau RM lyga kur lupa dugnais po 300, bet man jau daugoka Cha cha

qwasas | 07-19 19:13
hondai po važiavimo be vandens ir radiatoriaus keitimo keliskart radau balas, išbėga pro probkės šlangutę: pirmus kartus nurašiau per daug pripilta antifrizo(nusiorinimui, pats keičiau radiatorių, tai niuansų nuorinimo nežinau), bet paskutinį kartą po balos dapyliau virš litro. Spaudimas probkėj yra, bet normalus, atrodo kaip visada. Bet tikimybė perkaitimo(galva, tarpinė) yra. Nors šiandien vėl sausa. Kitą savaitę Vilniun suvažinėsiu, gal aiškiau bus.
Bet SUVo paieškas teks paankstint, manau. Biudžetas 5-7, jei įmanoma už tiek nedidelį, taupų, 10s važiuojantį ne lavoną rast( kuga, mokka, sportage ar pan)

dr002™ | 07-19 19:29
Vyr, po m5 f90 kazkaip klausimas kilo, ar tikrai tiek reikia ir jei atvirai, nesupratau paskirties tokio aparato. Realiai, koks m2 i garaza per akių akis, pasikraut emocijuTaip

RM | 07-19 19:49
Dabar neturiu su kuo pamatuot saziningai,is pedalo 3.52 paskutini kart matavom,bet padangos lb nekazka,subine meta i sona 50/80km/h diapazone,(464kw ir 900+ nm),dabar turiu siurblius,cipuosim deze,galvosim del oro daugiau Šypsena

HondaChief™ | 07-19 20:36
qvazai, vienas čia vos ne už dyką pirko cveką su užkaltu 2,2D. Nuvažiavo šrotan - 250 Eu variklis. Susimetė, dabar eina kaip išpistas cvekas. Bent taip pasakojo Cha cha

axo | 07-19 22:50
puristas su clio 1.2 at atmoGirtas

Gmc | 07-20 08:14
Patinka man šitos Aubi Gerai


Komentuoti gali tik užsiregistravę lankytojai. Užsiregistruokite, arba jei esate užsiregistravęs, prisijunkite.

Visa "Banga.lt" klubuose ir forumuose paskelbta draudžiama informacija bus šalinama, o duomenys apie asmenis, paskelbusius tokią informaciją gali būti perduodami Lietuvos Respublikos specialiosioms tarnyboms.

Pastebėjusius draudžiamą informaciją "Banga.lt" klubuose ir forumuose, prašome informuoti apie tai portalo redakciją el. paštu [email protected]


Aplankyk:

Bangiečiai
Dabar Banga.lt
Gėdos stulpas
Garbės pakyla
Visos foto
Visos nuorodos

Banga.lt klubai


Mano įrankiai

Privačios žinutės
Mano temos
Dienoraštis
Draugų adresai
Mano duomenys

Mano meniu

Į mano meniu įkelti puslapį: Visų klubų nuotraukos

Prisijungę draugai

Visi draugai

Paieška

 

Dažnai užduodami klausimai