3
Atrodo prasčiau net už tojota kaip važiuoja? 4wd ar rwd?
awd turėtų būti, nes long range
Nu ką, pagaliau teko normaliai pasiimt patestuot Model 3 long range. Trumpai mintys: Kokybė puse velnio neblogai viskas, vietos salone irgi pakankamai(aišku, jeigu nereik keliaut su šeima). Trauka maloni, staigi kaip ir priklauso. Automobilis važiuoja gan standžiai, tačiau man asmeniškai per kietas pasirodė. Norėtųsi adaptyvinės važiuoklės, geru nauju keliu puikiai važiuoja, bet visus nelygumus gan nemaloniai priima. . Minusas dar, kad tikrai man asmeniškai nepatogus vairas ir tikiu, kad pripraščiau, bet erzina visko valdymas per ekraną. All in all, sau gal ir gerai būtų(bet su šeima per maža), žmonai tikrai ne. Penktadienį ID.3 test drive laukia, žiūrėsim kas ten per reikalas
Kai augau prie komunisto, tai tada gaudavau burliokiniu zurnalu, tai zaparožec eksperimentiniai avtomobiliai panasiai atrode
Bet tas valdymas visko per ekraną tikrai užfisa net. Nu važiuojant žiauriai žiauriai nepatogu Knopkės forever Aišku, po to įsėdus į seną BMW F10 atsidusau ir pamačiau, kokia turi būt kokybė ir malonus važiavimas, bet negali pykt ant troikės dydžio auto
Viskas su rimta tesla lb ok,bet nesuaugau ir manau nesuaugsiu tokiam reikalui (aisku pinigais reiktu subrest) ,kai ten kainos normalesniu nuo 50+
važiavau ir čiupinėjau truputį ID3 1st Edition tą deminį su visom nakleikom kur žurnaliūgoms davė, jis ten ir pakomplektuotas ale jau, nu tikrai Tesla geriau
Su model 3 tikrai nėra viskas ok, per pusdienį net ir labai norėdamas, kad patiktų viskas radau nemažai minusų, kurie tiesiog užfisa. Kaip ir sakiau, jei viskas ok ir niekas nesikeičia, penktadienį po pietų kažkada bus mintys apie ID 3
Robi, *****as leafas minkščiau važiuoja keliu, tikrai kelis kart minkščiau ir kasdien važiuojant tai yra svarbu.
ID3 irgi nestebuklas, tiek plastikai visokie, tiek važiavimas R20 ratai spėju, todėl toks pasirodė kietas? Nes su R19 važiavau, tai pagal savo klasę tesla man net minkšta pasirodė
Isivedziau i gugle, kas tas id3. Pirma ka ismete, kaina nuo 233eur/men. Nezinau kad ir kas tai butu, bet patys suprantat ypac bunant patriotu
Robis, mažiausi galimi teslos ratai pas ją lyg 18 sakau lygiu, geru keliu viskas ok, bet jeigu kažkokie nelygumai, tai kietoka
Algirdekai, tu tai isvis ■■■■■■ sakei kieme turesi vien Leafus kur tie leafai?
man tuo metu po dropinto MB coupe kai vairavau ji tikrai minkšta pasirodė
Panele nekazka
Nu tai va ir atsakymas Aš šiandien su skirtingom gal 5 auto važiavau(f10, mb c, troike F, tesla ir dar volva xc60) kiečiausia pasirode akivaizdžiai ir šiaip per tuos metus daug išvandęs ir turėjęs, kietoka ji
bl. reto šlykštumo vairas , toks veganiskas splava primena 90 japonu ir korejos autoproma
Rafi, palyginus su pirmosiom model s - kokybė pagerėjo kelis kartus, neblogos medžiagos, viskas ok, kietų traškių medžiagų rasi nebent kažkur, kur labai retai tenka prisiliest
bus įdomus jausmas po tešlos performancinės į panamerą turbavą sėsti, jaučiu poršas atrodys nebevalina