 |
 |
Gianni
| 01-16 23:04 |
|
o kazkada visai grazus modelis buvo.
|
|
 |
 |
 |
RM
| 01-16 23:10 |
|
Buvo proga su tokiu nemazai paskraidyt,viskas ok,tik fiat freemont prieskonis nekazks 
|
|
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
Edas
| 01-17 00:40 |
|
Nematau kuo čia piktintis ir lūdėti. Dizainas man netgi labai prie širdies.  Aš bijojau tik vieno, kad jie nebegaus Ferrari motorų, bet baimės nepasitvirtino.  Maserati niekada nebuvo kažkokia tai "vokiečių Audi", kliurkos ir nelogiški sprendimai tai italų varomoji jėga. Beje šiaip buvo banginiai su Maseračiais Poršas ir GDI. 
|
|
 |
 |
 |
Rokas11
| 01-17 00:45 |
|
is mazos profilio foto, tai kaip mazda kokia 
|
|
 |
 |
 |
Auris
| 01-17 00:48 |
|
Stipri varomoji jėga, jei iki balansavimo ant bankroto jėgos privedė. 
|
|
 |
 |
 |
Edas
| 01-17 02:16 |
|
Auri,
Bet žiūrint plačiau tai trečia ekonomika Europoje Italų.  Ir apie kokį tu čia bankrota kalbi? 
|
|
 |
 |
 |
Auris
| 01-17 02:43 |
|
Ketvirta, šiaip.  Sakai, kad geri rodikliai privedė italų autopromą, prie pirkimų ir jungimų? 
|
|
 |
 |
 |
Remigis
| 01-17 09:11 |
|
Nesipykit Gerai šaltuks paspaudė. Šuo ilgai nebūna lauke, neša bites namo 
|
|
 |
 |
 |
Auris
| 01-17 10:27 |
|
Pas mane su vaikais taip. 
|
|
 |
 |
 |
qwasas
| 01-17 10:40 |
|
a kūrėt triperius rytą?
|
|
 |
 |
 |
vabalaz
| 01-17 10:48 |
|
Vakar per piet atvarė vivaro, bet tuo metu tamsinau kitą mašiną, tai lauke palikau. Vakare atvarė pasiimt tos kitos užtamsintos ir kaiptik tą vivaro sakau įsivarysiu į vidų. -17 rodė tuo metu, tai nakui, gerai kad akumas geras buvo  kokias 5 min kankinau kol užsikūrė jis. O mano nesamonė tai atėjai ryte, raktelį pasukai, lemputės užsidegė, starteris tik prasisuko biški ir dirba jau. Nei 5 min nereik ir jau pučia vos šiltą vėją ir džiovina langus. Benzas 
|
|
 |
 |
 |
Tautis
| 01-17 10:55 |
|
Kaimynai 2018m Berlingo neuzkure, 4 golfa 1,9 81kw 2000m be problemu 
|
|
 |
 |
 |
HondaChief
| 01-17 10:59 |
|
Mačiau kaimynas Passatą šeštą dulkina. Privarytas jau Cadis valdiškas su krokodilais, bet bb, prabliema ne akume greičiausiai  Atšils už poros dienų, užkurs 
|
|
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
sikseris
| 01-17 11:24 |
|
vakar prie -19 spol abarota, tik įsirangyt per keleivio duris reikėjo  be salono girgždesių daugiau nieko blogo nepastebėjau, vairas net nepasunkėjo nei kiek, taip pat vienodai bmwiškai sunkus. Aišku skysčiai vasarą nauji supilti, tai kitaip neturėtų būt.
|
|
 |
 |
 |
vyriausias
| 01-17 12:01 |
|
Prie namu -23 uzvedu ryte, ziuriu visi langai is vidaus ledu uzsitrauke, nes vaikai buvo kalna sniego gale palike ir dar roges snieginas imete. Palikau 30 min, kol nutrauke. Suvazinejau, dabar stovi uzkurta, kad dregme istrauktu.
|
|
 |
 |
 |
Auris
| 01-17 12:02 |
|
AC įjunk tik.
|
|
 |
 |
 |
vabalaz
| 01-17 12:07 |
|
Kažkur skaičiau, kad kai salonas įšilęs, reikia atidaryt duris ir šaltis neva ištraukia drėgmę. Man rasojo langai stipriai. Visą diena galėjau važinėt ant karščiausios temperatūros, bet kitą dieną vėl traukdavo langus. Kai tik atsirado minusas lauke, kelis kartus įšildęs saloną palikau atidarytas duris ir baigėsi visi rasojimai
|
|
 |
 |
 |
vyriausias
| 01-17 12:07 |
|
Ijungta  O ka su dregme garaze darot? Pas mane Oras-Oras pastatytas ir rekuperatoriaus dar nesumontavo, tai ziuriu pagal langu apacia ir ant garazo vartu langeliu rasoja.
Jei visada klima ijungta, tai nerasoja. Svarbu vandens/sniego i salona nepripilti.
|
|
 |
 |
 |
Remigis
| 01-17 12:11 |
|
Senukas Focusas šiandien iš pusės apsisukimo. Nustebino net 
|
|
 |
 |
 |
HondaChief
| 01-17 12:13 |
|
Tačkėj langą pradarykit ir palikit.
|
|
 |
 |
 |
brisiausgalas
| 01-17 12:14 |
|
Teisingai vabalaz raso, gryzus pradarai pora duru minutei ir pratraukia dregna siltesni ora, nes jei lauke stovi bolidas tai vistiek per nakti aDsals....
|
|
 |
 |
 |
sikseris
| 01-17 12:23 |
|
5dienį palikau pravirom durim gal penkioms minutėms, tai 6dienį ryte tik šiek tiek iš vidaus aptraukta. Ir čia su sąlyga, kad mašina buvo pilnai sušilusi, daug važinėjau 5dienio vakarą, kai tarkim 5dienį ryte į darbą suvažinėjau, šiltą orą vos bespėjo pradėt pūst kai jau gęsinau, ir per dieną prie darbo iš vidaus aptraukė kai tanką.
|
|
 |
 |
 |
HondaChief
| 01-17 12:26 |
|
Jei ant šoferio kilimėlio tona sniego tai aptrauks kaip tanką ir naują mersą.
|
|
 |
 |
 |
brisiausgalas
| 01-17 12:46 |
|
Zmogus paC is saves isskiria dregme. Honda- jei neprikacigarinsi kad sniegas istirptu- tai tanko nebus  jei prikacigarinsi ir isvedinsi - irgi nebus  Siandien ryte bagaznyke radau sauja sniego is po vakar rogiu/roguciu- nespejo istirpt vaziuojant, pravedinau grizes ir px nx.
|
|
 |
 |
 |
darėnas
| 01-17 13:28 |
|
Vakar mb nustebino maloniai - puse dienos prastovėjo ijungtu degimu, kad šildytų saloną. Tai taip ir neuživedė ir iš batarkės šildė. Nepakrautos 
|
|
 |
 |
 |
sikseris
| 01-17 13:45 |
|
valio, vairuotojo durys atsidarė  pastovėjo tom durim į saulę, gal dėl to, nors nuo skardų šerkšnas nenuėjo, tai nesušilo  px kodėl, mini šventė 
|
|
 |
 |
 |
vyriausias
| 01-17 13:45 |
|
Man idomiau is kur silumos gavo jis puse dienos, tik is ijungto degimo? 
|
|
 |
 |
 |
kupe
| 01-17 13:47 |
|
O ka prie minuso duoda ijungtas kondikas?, Gi jis neaktyvus vistiek 
|
|
 |
 |
 |
sikseris
| 01-17 13:48 |
|
kupe, veikia, o kondikas džiovina orą. Va randi aprasojusius langus, be kondiko pūsk nepūtęs, nieko nesidaro, įjungi ir nutraukia tą rūką nuo lango.
|
|
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
kupe
| 01-17 13:52 |
|
Nu nz, mano ziniomis ir praktika nuo zemiau(+-) +5 nesileidzia kompresorius...rudeni ar bet kada, kada + C, kad kondis nutraukia dregme, tai taip, bet kad prie tokiu minusu jis pasileidzia, netikiu...
|
|
 |
 |
 |
vyriausias
| 01-17 14:22 |
|
Tarkim ant MB, jei dabar paleidi auto, jis laiko AC isjungta, bet jei paspaudi Max Langai, iskarto paleidzia su AC, kad greiciau nutraukti langus. As ijungiu auto funkcija ir paskui nustatau, kad AC butu ijungtas, tai nebuna dregmes auto.
Phev, tai tikiu, nes tenas stovi.
|
|
 |
 |
 |
kupe
| 01-17 14:26 |
|
O tu ziuri pagal ac indikatoriaus "lempute"? Nes kad ji dega nereiskia, kad kondis pasileides  .
P.S. cia tik ziurint i kompresoriaus "mufta" gali nusprest, ar jis pasileides ar ne...nes esant tusciai sistemai (ir aisku neveikianciam kondziui) indikatorius ac irgi uzsidegs, bet aisku niekas neveiks
|
|
 |
 |
 |
dr002
| 01-17 14:56 |
|
Kupe, ne visiem. Pvz subarikui neuzsidege su tuscia sistema, tik užpildžius uzsiziebe 
|
|
 |
 |
 |
kupe
| 01-17 15:03 |
|
Isimciu visokiu yra, bet kad ac sistema auto leidziasi prie minuso, man butu kazkas naujo.
Netgi lazinciausi, kad ji nepasileidzia naturoj 
|
|
 |
 |
 |
dr002
| 01-17 15:08 |
|
As tai tuo klausimu neturiu suprasties  pas mus darbe stovi kondyske aparaturai, tai siuo metu pilnu tempu šaldo patalpa, įranga sumontuota lauke, i vidu isvedzioti tik kanalai. Nors gal ten kas nors kitaip, nei mašinose bbž.
|
|
 |
 |
 |
kupe
| 01-17 15:14 |
|
Dr, tai aisku automobiliuose kitaip...tiesiog programiskai imesta, tarkim +5 zemiau neleisti kompresoriaus...
Auto manuale rasi tikslia C, nuo kurios jis neaktyvus, skirtinguose auto jis kitoks...bet dazniausiai (+-)+5C
|
|
 |
 |
 |
Hollow
| 01-17 15:38 |
|
Koks AC prie minuso veikia? Auris | 01-17 12:02 Atsakyti privačiai AC įjunk tik.
|
|
 |
 |
 |
Zhakas
| 01-17 15:40 |
|
Niekad neliečiu AC mygtuko, visada įjungtas nepriklausomai nuo metų sezono, nes tam ir yra klimato kontrolė. Vienas dalykas, kad džiovina drėgmę, o kitas, kad sistema nuolat cirkuliuotų ir teptus.
|
|
 |
 |
 |
quattre
| 01-17 15:56 |
|
Kompresorius nuo kokių 4-6 pliuso jau sako iki 
|
|
 |
 |
 |
kupe
| 01-17 16:07 |
|
Net keista, kad automobilistai nezino tokio dalyko...
|
|
 |
 |
 |
Edas
| 01-17 16:08 |
|
Bet jeigu nustatau pūtima į stiklą tai automatiškai "įsijungia" AC ant Volvo, net neina išjungti. Aišku jis net neveikia turbūt, bet taip jau sudėliota viskas.
|
|
 |
 |
 |
quattre
| 01-17 16:19 |
|
Nes visi pripratę prie gerų auto.
Audi zyls Ac žemiau 4 jokiais būdais neisijungdavo, ir tu tai JAUSDAVAI, nes ans iš kokių 190kw atimdavo stobal 20% O dabar viskas tykiai, ramiai 
|
|
 |
 |
 |
darėnas
| 01-17 16:21 |
|
Jei lauke koks - 10, pagalvokit, kokios temp turi būti radiatorius, kad ant jo kondensuotūs drėgmė? Ir jei taip nutiktų, kas nutiktų su tuo kondensatu? Ir kas po to atitirpintų visą tą ledo luitą? 
|
|
 |
 |
 |
Auris
| 01-17 19:02 |
|
Šeimininkės vadovas rašo, kad AC ne tik temp., bet ir drėgmės kontrolei. Niekad nesigilinau, nuo kada jis ten nebeveikia.  Bet aš kaip tik išjungtą laikau 90% laiko, nes sausas oras nepatinka.
|
|
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
Rafis
| 01-17 19:57 |
|
Tai ir zvakes pakaitinimo nors ir pas dauguma markiu ijungus degima uzsidega spyruokle, bet ten nuo +10 ar +5 vargubau ar sildomos jos buna.
Tik klausimas kai triperiai 10+ m senumo, tai ten pas dauguma ir temperaturiniai davikliai mire buna 
|
|
 |
 |
 |
dr002
| 01-17 20:04 |
|
Zvakes sildosi ir prie +20. Nepamenu nuo euro3 ar euro4
|
|
 |
 |
 |
darėnas
| 01-17 20:19 |
|
Rafis  px kad jos dar n minučių po užvedimo kaista 
|
|
 |
 |
 |
dr002
| 01-17 20:34 |
|
Temperaturiniai davikliai mire, kurie? Neteko sutikt tokios masinos  jei ka, ne nuo lauko temperaturos nuima info del žvakiu kaitinimo.
|
|
 |
 |
 |
Rafis
| 01-17 21:51 |
|
darenai, prašom, pavemk dar į eterį nesamonių, laukiu TIesa,prieš vemdamas, nekalbėk apie nauja autoproma. Kalbėk apie lietuvos amžiaus vidurkio transporta.
|
|
 |
 |
 |
Rafis
| 01-17 21:53 |
|
dr, a nuo kokio temp daviklio nuima temperatura zvakiu rele, arba kondiske?  gismeteo? 
|
|
 |
 |
 |
A-1
| 01-17 22:42 |
|
Rafi, pas mandresnes masinas (nuo 2000) yra atskiras daviklis tam ir jama nuo ausinimo skyscio tempos, nuo aplinkos tempos, priklauso kiek laiko kaitins zvakes (kai silta 0,5s, ir 2,5s kai maziau 0), ir dar po uzkurimo kazkiek kaitina, kad degimo kamera greiciau pasiektu darbine tempa, ir atitikti nuo euro 3 norma ir i virsu. Taip kazkaip. Pats siandien tik perskaiciau 
|
|
 |
 |
 |
Rafis
| 01-17 23:01 |
|
Nu kad kaitina po uzvedimo senai aisku, bet tai ne pas visas masinas, bent jau bmw tie modernesni ta daro. Man ir ant f10 realiai kuriasi nekaitine, nes atidarius duris jau ta atlieka.
Biski prazvelgiau googla, tai ant tu 10-15 m kledaru nemaciau kad zvakes ir proe +10 dirbu. Bet ka cia zinosi aisku.
|
|
 |
 |
 |
darėnas
| 01-17 23:11 |
|
Nematei, tai pagal lemputę? 
|
|
 |
 |
 |
dr002
| 01-18 03:18 |
|
Rafi,  žvakių rele nuo ausinimo skyscio, o kondyske nuo lauko temp daviklio. Kodel? Jei reikes paaiskinsiu 
|
|
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
Rafis
| 01-18 08:26 |
|
darėnai, "With the introduction of Euro 5 in 2009, diesel particulate filters became mandatory for all new diesel cars in a bid to further decrease NOx emissions. Those cars already on sale without a DPF could continue until January 2011 before being upgraded. For the first time, petrol cars were also required to adhere to a PM limitbut only if equipped with direct injection."
Taigi iš tavo ir mano straipsnio darome prielaidą, kad nuo 2011 privalomas dpf atsirado automobiliuose. Kadangi lietuvoje automobiliu amžiaus vidurkis - 14,6 metų, tai lietuvoje vidutiniškai važinėja 2006-2007m automobilis, kuris, jei ne premiumas, neturi nei dpf, nei tavo minėto žvakių kaitinimo ciklo, taigi, nereikia taip aklai teigti, kad visos auto tą turi.
|
|
 |
 |
 |
dr002
| 01-18 12:20 |
|
Zvakiu kaitinimas uzkurus skirtas ekologijai, man rodos nuo euro3 kiek pamenu.
|
|
 |
 |