P
2002-ųjų meete negalėjo šitos tačkės būt
Biski atskiesti visokias 1,4 triju cilindru ir pan. plauko foto. Prasukta 21.000km per 7 menesius. Iki siol turejes isimtinai tik benzus. Dabar taip gavosi, kad i dyzeli persedau, kai jau visi is jo lipa. Bet… 4.2 S diesel, 385 AG, 850 Nm, kol kas dziugina kasdien. Tiek garsas, tiek trauka, wow, iskaitant masinos dydi ir svori. Ilgokai teko ieskoti, kad butent su tokiu varikliu ir geresnes komplektacijos, buvo jau pabode ir rimtai galvojau apie Q7 ar Toureg nauja, bet… dabar dar nei karto nesigailejau. Ir sanaudos, maloniai stebina, iskaitant KAIP vaziuoja. Zodziu, kol kas tik Rekomenduoju
Nuoširdžiai džiaugiuosi, bet žr.1 komentarą
paziurejau ir jau tipo pakeiciau 2002 galejo buti nebent keliautojas laike atlekes
850nm krwa macz
Kažkada jutubėje, žest’ na sto, rodė, kaip kajeno priekis pabertasir ir variklis iškeltas šalia voliojasi. Teploabmeninką keitė Nelinkiu.
kiek kasko?
cia su tokiu nieko nenustebinsi, mums cia seatas sportinis - automobilizmo virsune
Kasko 1670eur metams. Bet lyg sake, kad cia gera deala gavau.
wori 850 negi net furos tiek neturi? jei ne kabini an to tenta ir velki per evropa dar ir an kuro sutaupysi
kasko kaina kaip tokiu metu,su tiek kw ir kuri auto papuola i nemaza rizikos grupe,lb gera
Gerb. R.K., čia pasirinkimas buvo Noriu, nes galiu, ar Galiu, nes noriu?
tai bl, aš irgi užsinorėčiau jei rasčiau už gerą kainą, nes tada jau pradėčiau galėti aš, aišku, ne specas, bet iš nuotraukos lyg ir galas jai tvarkytas buvo, durelės kažkokį laužtą atvaizdą rodo… jei gerai sutvarkyta ir ne už brangiai priglausta tai zjb žaislas
nu nereikia žmogui varyt pesimizmo. gal kaimynas nakti iš pavydo ispyrė į dureles, tai ir gavosi…
Skendimo dumblių nesimato?
na butent prie tokio,GYVO be 50keur neprieisi