Juoc lec


Juoc lec

Vakar prie 110-120km/h stačiau skersą Girtas rode +5, pirma syki gyvenima papuoliau taip, pradziai pagalvojau vejo gusiai sutase kartinga, paskui kai pastate skersa supratau Cha cha idomiai ir protingai dirba stabilizacija, lavai švelniai isikišineja. Zidziu Paplepėkim. Ps.oi tie baNbalistai, padangas iki visisko sliko suvazinejo Cha cha

Nevienodai nubarstyti keliai škias Mirkt

Turiu toki klausima, cia mane turbut sudurino vienas. Kuriuos purkstukus dyzeliui tarkim 1,9dci reikia keisti patikrinus ju korekcija su diagnostika? Ar tie, kur i pliusa rodo, ar tie, kur i minusa realiu laiku?

Tai kad nebarste, visa diena lijo. Dabar supratau, kodel toje vietoje afygieni atitvarai pastatyti Cha cha

As ne specas bet sako normaliai gali patikrinti tik isimtus purkstukus.

Anksciau galvodavau, kad tie kur i minusa, tai blogi Nekaltas. Bet vakar vienas uztikrintai sake, kad visada keiciami tie, kurie i pliusa eina. Tarkim nuo 0,5 iki 1,5 yra labai blogi purkstukai pagal ji Nekaltas

Tai kad isimtus patikrint, tai jo, bet vistiek apytiksliai ir diagnostika parodo. Ti aisku vienas kita kompensuoja ir panasiai, bet apytiksliai galima nustatyti ir su diagnostika.

forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=18&t=114038&sid=3dc607b43 72b6b3ddb9641eb622a8bc2&view=printAnt greicio cia radau, bent jau BMW tai keicia, kurie i pliusa eina, ypac virs plius dvieju. Ar gerai manau? Nekaltas

Pats ir atsakei, su diagnostika sužinosi tik apytiksliai. Pamatysi, kad bėdos su kuro įpurškimo sistema. O jei nori sužinot kokia visų purkštukų būklė, tai turėsi išsiimt ir pastatyt ant stendo.

atidaviau ir as vakar purkstuku isemimui Taip nes diagnostika, bent ant silto rodo idealiai tolygu cilindru darba, aisku dar gal nuo modelio priklauso

Tai jo. Pradziai pakeisiu tuos du, kur i pliusa eina ir ziuresiu kas pasikeite. Nors nusipirkau visus keturis, bet jei visus pakeisiu, tai taip ir neissiaiskinsiu Cha cha. Dar pasiskaitinejau, jei eina labai daug i minusa, tai irgi blogai. Turi buti mazdaug apie nuli. Siaip masina dar nesipurto ant laisvu, traukia gerai, tik biski dumo ismeta begejantis nuo mazesniu apsuku. Nu ir ties tom apsukom girdidi truputi purkstuko pakalenimas. Zodziu parasysiu kaip sekesi Cha cha

Pliusas myza minusas nedapila

Draugui ant e53 3d irgi nei dūmų metė, nei purtėsi, tik šaltą tekdavo vos vos ilgiau pasukt, kad užsikurtų. Išlupo purkštukus, nuvežė patikrint, vienas purkštukas tik sveikas tebuvo Cha cha

Purkštukus patikrintus dėvėtus/naujus dėsi ar sausus gulėjusius netikrintus? Šypsena

Draudimas brangz Taip15min.lt/gazas/naujiena/gatve/trinktelejimas-durelemis-i-k ita-automobili-atsirugs-bus-galima-pildyti-deklaracija-221-1071868

O tai nesirestauruoja bmw?

Purkstukus pirkau nuo vaziuojancios auto, patikrintus taip pat ant diagnostikos. Ten korekcija gera rode.

macaule, tai ka tu ziuri, tai turi buti kiek imanoma arciau nulio…nuo 1,5-2 ar pliusas ar minusas, signalas, kad reikia ji tikrinti ant stendo. Normaliai dylantis pursktukai eina i pliusa…jei pradeda kimstis i minusa. Bet jei ir visi bus apie 0, nereiskia ,kad jie geri…bent vaguose dar papildomai per diagnostika gali ziureti kalibracijas kiekvieno pursktuko prie tryju skirtingu slegiu. Bet ir tai dar nera patikima info, nes uzteks lengvai prapustos pursktuko saibos ar mazos kompresijos cilindre ir sitie parametrai keiciasi…tad vienintis, patikimas budas-purkstuku patikrinimas isemus ant stendo su visais parametrais.

Kai pagamina purkstukus gamykloj, jie buna labai minimaliai skirtingo pralaidumo, taip gaunasi pigiau pagamint, tai tada ant purkstuko atspausdina koda, kuris nusako pralaidumo korekcija, delto juos reik prikoduot ECU, kad zinotu kaip kompensuoti ipurskimo laika. Toliau, laikui begant, purkstukas devisi ir kompas pradeda koreguoti ipurskiamo kuro kieki, tai sitam teste matosi kompas maziau arba daugiau leidzia purkst. Tai tiek + tiek - nera gerai, kuo toliau nuo nulio, tuo blogiau, bet seip paleidziant diagnostika raso nuo kiek iki kiek yra tipo normos ribose.