kokybiškas automobilis
mėnuo po pristatymo foto daryta kažkokiu būdu bestovint parkinge vairo kolonėlė subyrėjo ir aišku veiksmas vyksta 18h penktadienio vakare kai jau niekas nebedirba ir visiems px
Kinija pramušinėja
Tojotadročirai tuoj ejakuliuos siaip jei rimtai, as suprantu new edge generatijuon elektronika, motorai perspausti ties kw, bet jmj vaziuokles, vairo kolonkes ir ta pati elektra naujom neturetu byret. Kur ritasi pramone bbi zino
Nematau kuo dziaugtis Liūdna, kai perki auto uz brangiai ir pastoviai su tokiom problemom susiduri.
tai čia tik gėlytės ta vairo kolonėlė 3 sav. stovėjo servise kol gavo kolonėlę. sutvarkius po savaitės kokios per lietų važiuojant pradėdavo trūkčiot - pasirodo kažkokie laidai nebuvo izoliuoti, gaudavo drėgmės ir trumpint pradėdavo. Keitė visą išmetimo sistemą, nes laidai dalis išmetimo stabilizatoriaus traukės keistos 2 mėn po pristatymo - gamyklinis brokas. vairuotojo pusės langų valdymo knopkės tam tikrais momentais užtrumpindavo ir nebeveikdavo. Reikėdavo užgesint, užrakint, atsirakint ir užkurt mašiną, kad vėl veiktų. vairuotojo durų išorinė skarda nebuvo priklijuota, tai kai uždarinėdavai duris kaip skarbonkė barškėdavo Dėl visokių barškesių gale - pusė salono ardyta kelis kartus. Infotainment sistema - pilna gliūkų, softo atnaujinimas ~3h su tikimybe, kad užsibrickint gali visa sistema (čia pas dylerį) Dažų lakas - visiškas šūdas, per pusmetį 2k poliruota buvo, net po pirmo plovimo visa susibraižiusi mašina buvo (rankinėje plauta). Kažkas negerai ten su laku - bet padlos nepripažino. keyless užrakinimas - priklausomai nuo oro sąlygų dažnai neveikdavo užrakinimas, nors atrakinimas visada veikė Čia visas veiksmas per 4mėn nuo pristatymo, kol užsipisau ir nusprendžiau atsikratyt
100 eurų i men numeti ir droži 5 metus be vargo
Vadinasi, per daug patyręs klientas papuolė Yra, matyt, kam sueina
Tipo paejo grazinimas? Blia, bijoč važiuoti is vln in siaulius Suomi
teks pakeisti telefono numerį atsikračius, ar atvirai pirkėjui viską papasakojai?
Gerai būtų, kad būtų pavykę grąžint nusiskausminau ant eurų ir tiek Šiaip viską sutvarkė ir toliau ramiai jau važinėjau iki kol atkeliavo RS’as. Ne aš pardavinėjau, tai nežinau ką ten pasakojo ar nepasakojo, bet viskas gi istorijoj auto matosi, tai nėra ką ten slėpt, plius garantija dar 2 metai berods
nesinorėjo ant šono lipalo, su gedimų sąrašu ir sveikinimais dileriui?
Svarsčiau svarsčiau ir aš Jagą vs 5er. Bet nepakilo ranka. Kas labai patiko Jage - visiškai užizoliuotas važiuoklės bumsėjimas. Net ir kieta važiuoklė neatrodo tokia kieta, kai jos nesigirdi.
beje, Inchcape tai galima manau šalia Silberio statyt pagal šūdinumą aptarnavimo ir jame dirbančio personalo
Bet pardavėjai tai visai nieko.
Po naujų darbų gal bus mažiau, tai reikės nuvažiuoti RR pasiprašyti faceliftinio pabandymui - nežinau, ar reikia čia jį turėti, kaip tikslą (aš ne qrva, aš svajonę turiu).
gal kaip ant kurio užtaikysi. galvojau pasiimt focus rs metam ar 2, tai gal tik po 2-3sav. sugebėjo išgimdyt pasiūlymą, po kokių 4 skambučių. Ant tų žodžių parašė dėl I-Pace iš Inchcape
tuojaus Inchcape perims krasta verks ir bmwistai
nereik ten jokiu lipduku su gedimais ant duru klijuot, pas juos visus panasi serviso istorija. Jau rasiau kad dirbau su buvusiu Land Rover/ Jaguar serviso vadovu, tai pasakojo kad “total disaster”. Recallu po 2 naujus i diena paleidzia ir vistiek neisgaudo nei gliuku, nei barskesiu tiek jaguose tiek rr. Pas mus atvaro del kebuliniu - moldingao atsokineja, tai per stiklus vanduo bega, zazorai tokie kad vienoj pusej pirsta ikisi, kitoj tusinis nelenda. Nors turiu pazystama kuriss 3 metus nauja RR trina ir nesiskundzia