100km-4,14e


100km-4,14e

Pabandytas seat penkiacilindris trasoje kaunas-palanga-kaunas,rezultatas visai ekonominis 500km-21e Gerai Blogai 3 zmones + bagazine pilna,greitis 125km\h palaikytas Edit toledo II 2.3 V5 su lpg

jaučiu aš kokius max 180km trasoje nuvažiuočiau už tokią sumą Cha cha

Apsukos su greicio rodykle kazkaip cia susipykusios Nekaltas

Dabar stoja viskas I vietas, jei benzas ir lpg

Tai boka su gmc jau prisigyre Cha cha

Cia dar dar begiai ilgio,palyginus ka teko matyt,1,6 ar 1,8 Cha cha

Ktunx gyvenimas nusiseko… panasiai kaip mrc. Cha cha

vyriausias, su kuo lygini kad ce atrodo susipyke? Cha cha

Robi - benza juk 100proc pili “an imonias” Cha cha Tipo trasoj neina i 10 litru tilpt, pagal taisykles vaziuojant?

Kazkokia nesamone parasei. Iseina kad duju sanaudos 7,5 l/100 km. Tokiu nebuna!!! Gal cia ant buksyro tempe? Juokiasi

Wori, kad nea, už grynus Neste. Trasoje panasiai 10l telpi kai iki 120 važiuoji

buna. sierra 8 duju jama 120 greiciu vaziuojant.

Sanaudos grubiai skaiciavau 9,dujos po 0,46e

Algirdekas, laiku prastumei Leafus Cha cha"Nėra pasaulyje labiau nuvertėjančių automobilių, negu elektromobiliai, kurie vidutiniškai per trejus metus praranda 70-80 procentų savo vertės. beabejo, ir tarp paprastų automobilių yra smarkiai nuvertėjančių (tikrai ne tiek kiek EV) tik skirtumas tas, kas EV kaina yra tris kartus didesnė, neigu jo analogo su vidaus degimo varikliu. Kitaip tariant, nusipirkę naują Nissan Leaf ir sumokėję už jį 30-40 tūkstančių eurų, po trijų metų vargu ar gausite smarkiai daugiau nei 10 tūkstančių eurų ir tas nuvertėjimas pragarišku greičiu risis ir toliau. Viename skelbimų portale esu matęs pardavinėjamą Nissan Leaf automobilį su 22 000 kilometrų rida, kurio kaina nuo naujo kainos skyrėsi per lygiai tuos pačius 22 tūkstančius. Kas reiškia nei daug nei mažai - tam žmogui to automobilio turėjimas kainavo vieną eurą vienam kilometrui be jokių ten elektros ir kitų sandaudų. Jam būtų buvę pigiau važinėtis pačiu brangiausiu Vilniaus taxi. Ir Leaf modelis ne išimtis. tas pats galioja visiem elektromobiliam. Viename Jungtinių Valstijų Tesla turėtojų forume, turėtojas (pavadinkime jį Džeimsu) stebisi, kad jo prieš 28 mėnesius pirkta Tesla, už kurią jis sumokėjo $82,320, teverta $37,000 su 55 000 mylių rida. Automobilis per du metus prarado apie 55% savo vertės o nuvažiuoti 100km jam kainavo maždaug 40 eurų/ ir kas iš to, kad elektros nedaug valgo. Jam antrina Džonas, ir priduria, kad jo Toyota Highlander per 5 metus ir 100 000 mylių tenuvertėjo 11 000 dolerių.To priežastis yra riboto gyvenimo laiko ličio jonų akumulaitoriai, kurių tarnavimo laikas yra 7-8 metai, arba iki 200 000 kilometrų ridos max. Tada jums reikės keisti visą ličio bateriją, kuri kainuos daugiau, nei visas jūsų automobilis. Ar mokėsite 7000 eurų už akumuliatorių aštuonių metų senumo automobiliui, kuris vertas 3000 eur (leafai su 150 000 rida daugiau nekainuos), kai už 8 tūkstančius galite įsigyti daug naujasnį modelį su 70k rida? Jei esate beprotis - mokėsite. Bet esate ne beprotis ir savo elektromobilį paprasčiausiai išmesite į autosąvartyną. Nusipirkti naują normalesnės komplektacijos Nissan elektromobilį ir paturėti jį kelis metus jums kainuos tiekpat, kiek paturėti geros komplektacijos BMW 530xd, ar betkokį kitą Mercedes, Lexus ar kitą prabangų automobilį. Sakot, kad labai kitokia patirtis ir emocijos? Man, už tą kainą, su emocijom labiau asocijuojasi koks WRX STI, negu Puponauto klasės karutis, nesugebandtis nuvažiuot iki Klaipėdos pavejui. Beja, trumpas elektromobilio tarnavimo laikas smarkiai kerta per daugelį jo ekologiškumo argumentų, nes jis tarnauja 3-5 kartus trumpiau, nei vykęs modelis su vidaus degimo varikliu, o automobilio gamybos tarša sudaro labai didelę visos automobilio pagaminamos taršos. " Pilnas postas:facebook.com/saulius.trunce/posts/10203552313286345

sikseris>Nepazystu sito zmogaus, bet apie Leaf kainas raso teisingai Cha chaVisa kita ekologija man nebaisiai idomu Cha cha

Cia galima lyginti, kad ir su panasiu varikliu ta pati subaru legacy 2.5cvt su tokiom apsukom 150 gal 160 vaziuotum ant tu paciu duju, rytu apie 12-13. 120kmh ~10

GMC 200 000 kilometrų ridos max. Juokiasi Juokiasi Juokiasi tu gal mažiau tokių de.lų klausyk.

Cia mechanika gi 5 begiu,benzu mechaniku senesniu nelabai budavo ilgais begiais,vnt nebent

kur kaune dujos po 0.46cnt? Šypsena