mano etalons
siandien guglinau kaip atskirt “lci” nuo pirmojo. Pagrindinis bajeris - posukis atsiranda veidrodyje, pati data 2013.07 mazdaug. Dar kazkas su ekrano valdymo knopkiu dydziu lygtai, bet DE kalba neviska supratau tiksliai. Priekiniame bamperyje apacioje pas lci buna groteles chromuotos, bet nuo komplektacijos priklauso ar is vis jos yra. Nu tokios labai smulkmenos Kas dar ka zinot kaip atskirt??
nu tie faceliftai isryskeja tada, kai masina pasensta 10m. ypac lietuvoj
einu gatvej, ziuri grazus bimmeris vaziuoja, ir aisku kaina su kebulo nr ant sniuro velkasi
^^O ekrano valdymo knopkes tai jau tikrai matysi pravažiuojančiam
nerka - is furos labai gerai matos o jei rimtai, surasiau, ka suzinojau, soriukas b let sikseris - gal po kokiu poros metu, jei mastysena nepasikeis, bandysiu pirkt; yra variantas kaip ji turet be pevejemo tai kur 20 eur kur 16, skirtumas nemazas
a dar neisaugot is tu mandru masinu
dar ne"da"augau, jeigu apie mane…
sixeri, ka man ruost, turiu cls’a kuri palieku zmonai, ir pasiemiau gs450h su 120k rida
siaip tai su pezo buvo projektas, pasikeisti vaira, kai pasikeiciau, prilipo ji, nes siek tiek anirchija keliuose jauciau , o dar veliau, pavelavau i traukini registravimo pakeistu vairu, tai taip ir liko ta nevala pas mane… Kas del “fricu” tai kainos kokybes santykis butent citroen yra ziauriai superinis. Gauni daugiau, nei moki. As aisku kalbu apie masina be dvasios, o ne etalona e39… per metus sukti statistiskai 15k km i soda, i kaima, norint geru metu, geros komplektacijos, grazios isvaizdos patvaraus variklio, ir nemazai inovaciju… nelabai ka geriau matau…autoplius.lt/skelbimai/citroen-c5-1-6-l-sedanas-2008-dyzelinas- 4685848.html
Urodas ne mashina… jau vien nuo oranzines padsvetkes apvemt baisu vaira gautus po keliu km
sixeri, tas tiesa, isliekamosios vertes nerasta pas citrinas. Bet paimk tia, kad statistinis pilietis perka masina 5metam… B6 statistiskai paimsi kokiu 05m, o citrajoba 09m pagal stovi ir kaina. islaikymo kastai brangesni nebus citroeno negu vokiecio, nei per kur motorai klausimas dar kieno geresni ar vokiecio(jei tas vokietis wv, o ne ten opelis koks *****as ) ar prancuzo… ir prancuzai, net imant to paties amziaus masinas(nors uz ta suma pinigu tau citrajobas daug naujesnis iseina) bus daug maziau pravaziave… surast tu b6 uz 5k eu su 300 ridos - bus ka veikt. tuo tarpu 09citrajoba uz 5k eu surasti su 230 nebus tai psunku.
vakar nx ipisau du grimbergeno tamsaus, paskui 100gr balantaino, ir klube kazkoki supista kokteili(kuriu nx niekada negeriu) ir siandien grynai xujovai taip, kaip saiborgui nuo geltono skydelio. Nx tuos kokteilius, nuo tokio kiekio (du alaus ir 100gr) dar daznai ir parvairuoju namo tikedamas kad neipusiu(jei praeina kokios 3val po gerimo),o cia rukyk antanai, oj rimantai . nx nx nx…
nu jau prancuzisko trilitrio neimciau… 2.0hdi superinis motoras, pacipuosi ir turesi px vaziuojanti. Kazkaip protingai daro kai tokie visokie gamintojai ale nonamai nededa galingu varikliu i masinas… Lygiai taip pat kaip nesuprasiu ale bmw ar mb ar audi pirkeju, kurie perka dvieju litru dyzelius kai yra pasirinkime sesiuke… na cia tipo panasiai kaip cepa metaline bet aukso spalvos tipo turiu aukstos klases bmw, nors ten 1.8d motoras sirdy duxas spardo i sienas
Db laukiam Aurio komentaro nes tiesiau nebūna
remigi, pezo varikliai patvarus, bet triju litru ar didesnis motoras(naujais vienetais matuojant) manau yra protinga tik prestizinem markem - aubi, bmw, mb, lexus. o ten visi opeliai, pezo, volvo, skodos tegul deda po dvi,tris turbinas ant keturcilindrio
Bicelis ieškojo tik prancūzo tai pežiuka 307,2006 uz 1,5€ pasiėmė 2.0hdi kilometram sukti, galas daužtas, nemačiau kiek, bet sakė nesmarkiai
Rafi,kad ir kaip liudna,bet bmw 330i 4cyl motoras ziauriai vežiuojantis,nera prasmes permoket statistiniui vadylai 8keu uz 6cyl.