Review
Taigi, trumpa ABzvalga po ~500km. Pliusai/idomybes: 1)Hibridine sistema (is esmes pagrindine priezastis, kodel sita masina pirkta) Toyota hibridine sistema naudoja nuo 1997m., todel ji isdirbta, siek tiek jauciasi kai pradeda dirbti ant benzino, bet labai jau nezymiai. FWD versijos turi 1 elektros varikli, AWD - 2: po viena priekiui ir galui. Pati AWD sistema nerimta, prasisukus priekiui prisijungia galas ir tiek. Taip pat kaip suprantu staigiai startuojant ir pan salygomis taip pat varo visi ratai. To jausmo kai vaziuoja tik ant elektros neimanoma nupasakot, ta reikia pajausti Pirmakart atsisedus labai keista, prie sviesoforo atrodo, kad masina uzgeso, pajudedamas girdi tik padangu ir lapu slamesi. 2) Galia. Nera tachometro, vietoj jo matai tik siuo metu panaudojama galia KW. O jos ten bendrai 200kw. Skirtingi saltiniai nurodo 197-200, Regitra nedryso irasyti i dokumentus, tai paliko tuscia Aisku tie 200kw susidaro sudejus benzinini varikli 211Ag (kai kur raso 230 ) bei du el.variklius (167Ag priekis+67ag galas), todel visada jos neisnaudosi. Bet traukos tikrai pakanka. 0-100 masina pagal popierius renka per 7.6 (kai kur nurodo 7.2) sek. Manau tai 2 tonu (2014kg) masinai tikrai gerai Is eigos vaziuoja irgi gerai, uzspaudus akceleratoriu pasigirsta pakankamai garsus (ypac po TDI CR), bet tuo paciu maloniai nuteikiantis (nors visgi ne Subaru turbo) variklio garsas. 3) Ekonomija. Kad ir kaip nesitiki, bet 3.3l variklis esantis 2t automobilyje gali buti ekonomiskas. Didziausia ekonomija aisku yra mieste isnaudojant el.variklius. Cia kaip Formuleje1 yra kaupiama kinetine energija i akumuliatorius ir ji panaudojama pajudant is vietos bei vaziuojant. Reikia ismokti sukaupti energija ir ta daryti riedant, stabdant ir pan. Sita jau beveik ismokau. Beliko ismokt teisingai sita energija isnaudot, tas sudetingiau. Norint vaziuoti ekonomiskai ir kuo labiau isnaudot akumuliatoriuose esancia energija reikia labai jautriai elgtis su akceletratoriaus pedalu. Pirmo bako sanaudos pagal kompa 9.3l, realios 9.67l benzino. As manau, kad jos labai geros, ivertinant kad ~75% vaziuota mieste, nemazai trumpais atstumais saltu varikliu su siek tiek kamsciu. Beto dar tik mokausi vaziuot su hibridu ir bandau taupyti, zodziu yra kur tobulet. Kaip sake kolega is forumo, su hibridu galima vaziuoti labai ekonomiskai arba del dideles galio labai smagiai, bet tada ekonomijai kaip dalgiu per kiausinius 4)Masina komfortiska. Nors ratai R17, bet padangos 225/65, todel duobes surenka gerai, is esmes jauciasi tik isilgines. 5)Galines LED lempos. Senovinej Toyotoj LED’ai 2006m Labai ryskus LED, net foto matosi 6) Geras matomumas, dideli langai. Aisku priekinio desinio sono dar nejauciu, gale parkuotis padeda kamera. 7) Po dyzelio labai greit susyla variklis, salonas irgi. Passat turejo kazkoki papildoma salono sildyma tai irgi gana gerai silo, bet kiti tureti dyzeliai… Minusai: Ju nera, cia gi Toyota Ok, juokauju 1) Vaziuojant ant elektros aikstelese zmones lenda po masina, nes iprate girdeti garsa. 2) Uzmiestyje vaziuojant didesniu greiciu is hibrido is esmes jokios naudos, masina tiesiog tampa 3.3 benzininiu varikliu, todel uzmiescio sanaudos didesnes uz miesto. 3) Po Passat yra jausmas, kad masina aukstesne bei sunkesne, nesinori greitai vaziuoti posukiuose, nes sioks toks siubavimas yra. Aisku cia matyt dar ipratimo reikalas ir to “saugumo jausmo”. Bet SUV + USA manau daro savo 4) Surinkimo kokybe. Masina 2006m tai nera ko noret, bet pvz per duobes jauciasi, kad priekine panele biski pabarska, siek tiek garso yra is galo. Beje garso izoliacija po Passat (kuri ten irgi toli iki idealios) neuzkliuvo, tai visumoj sakyciau ok. Tiesa dar neteko vaziuot >140, tai dar nezinau kaip uzmiestyje bus Galima aisku prirasyti daug ir visko, bet laiko tam nera. Ir tos poetines gysleles kaip kai kurie kolegos neturiu Dabar galit klausti, arba varyt
Siltuoju vasaros periodu pagal kompa pavyko ant 400h sanaudas pasiekti 8.7/100km. Atsalus laikos apie 9.7, arba koja pasunkejo
As irgi mokinausi su nissan leaf ta energija sugaudyti, kai mieste vazinejau, kai ipranti kaupti, tikrai toliau gaudavosi nuvaziuoti. Man hibridai vis laukiu kada bmw prades daugiau ju leisti, noriu nupirkti
Jeras>pilnai tikiu vyriausias>Man irgi hibridai Asmeniskai man sunkiausia ne sukaupti energija, bet ja teisingai panaudoti. Aisku Leaf gal kitaip kazkiek veikia, nes jis vien elektra varomas.
Del galios: kazi ar sumine galima taip skaiciuoti. Pvz Tesla jau turi byla del vartotoju apgaudinejimo su P85D. Pasirodo sudejus dvieju elektros varikliu galia matematiskai ir pamatavus realia skirtumas gavosi 130 ag mazesnis. Taip kad labai idomu ka stendas rodytu pas tamsta
kojotty>Sumine ir neskaiciuojama Jei butu sumine, tai butu 211Ag+167Ag+67Ag= 445 Ag. Skaiciuoja “tik” 268Ag-272Ag, skirtingai nurodo saltiniai.
Maziau 10 su savo 400h as neislipu neperpratau per penkis metus reiskias as to hibrido
Pazystamas vazineja su 450h tai sake mieste maziau nei 8ltr gaunasi, trasa panasiai arba daugiau.
Jeras,leninas>Kiek pas jus galios raso dokumentuose, 200kw? Irasyta benzinas/elektra, ar tik benzinas?
Benzinas/elektra 197Kw
Man tai isvis idomiai irase Modelis : Toyota Highlander Hybrid Kuras: Benzinas Aisku jokio skirtumo, nes per “A” juostas vaziuot vistiek neleis, parkuotis uz dyka mieste irgi
pas mane aišku ne tos klasės hibridas, bet labiausia patikdavo pradžioje tiek aikštelėse žmonėms baimės įvaryti tiek šiaip vien elektra važiuoti, dabar kažkaip totaliai pofig. Važiuoja ir tiek. Žiauriai užknisa tas “triukšmas” kai paspaudi akseleratorių stipriau Tiesiog byrančios plastmasinės apdailos. Garso izoliacijos nebuvimas (nors negalima taip sakyti, nes lyginant su Verso jau jaučiasi žingsnis į priekį). Ir šiaip, pats nepirkčiau Ir dar, žiemą, kai šalta ir atstumai trumpi, pamiršk tą elekros variklį, važiuosi ant benzo ir tiek
bet realiai ,kodel nesumuot bendra galia,tipo jei turi masina su 2motorais,tai galia bus reali vieno motoro? ps.as vel su kAmpuotu 99metu galas bit.ly/1hpSVoK
kampuoC kaip visad
darenai>tai jo,cia kuom tik dalyviai pasigiria ,ka turi ju nauji plastmasiukai…pasiziuri…bac,kampuoc jau pries 15metu turejo… nu nieko,dar 10metu ir nebeliks kampuotu,galesit aCipust
ble nemaciau , kad toi toi sarashe
Isvis px tie ledai gale, ziurek ka pats matai prieky
Tom4s>Gal kazkada ir man bus nesvarbu, nes prie visko priprantma. Bet dabar vaziavimas elektra labai dziugina. Variklio garsas numynus dugna tikrai kiek kiek triuksmingas ir tai greiciausiai garso izoliacijos problema arba ipratimas prie CD dyzelio, kuris is principo yra gana tylus ir tokiom apsukom net nevaziuoja. Del ziemos, tai suprantu. Pasiziuresim kaip veiks, kai i darba 9km. Siandien rode -2 tai uzsivede ant elektros, poto dirbo ant benzo, tada vel elektra naudojo. dr>nes tos visos galios realiai nepanaudosi manau. sikseris>Kadangi pats modelis yra 2001m, tai taip salonas yra kiek senoviskas, bent tam tikros jo dalys. Bet NAVI yra, lieciamas ekranas ir t.t., kas jau nera kazkokia senove O del LED nesikabinekit, jie tikrai labai graziai ir ryskiai sviecia