Apzvalga


Apzvalga

Taigi, kol buvau atidaves Skoda, vazinejau su A6 2.0 tfsi sedanu, 2014 metu (pre FL). Su Multitronicu. Kaina tokia pat kaip Skodos, taigi is papildomos komplektacijos buvo kilimeliai gale, tinklelis bagazinej, vidurinis rankturis, s-line isore ir odines kedes. Rida 11t km. Tai nera drivers car, bent jau tokiam formate. Vairas labai lengvas ir neinformatyvus, kaip kad pas volvo buvo. Deze - visi apie ja zinot, neveltui Audi nebedes tokiu. Lagas siaubingas, ypac is vietos startuojant. Pakaba labai minksta, ratai r16, taciau kelio nelygumus skaiciuoja gerai ir kas keisciausia, kad tai girdima ir garsu salone. Padangu garsas irgi girdimas. Variklis girdisi tik kai uzpaudi, garsas toks savotiskas, duslus toks. Labai jauciasi, kad ant priekines asies daug svorio. Ka bedarytum vairu, is pradziu buna pauze, tada priekis su didesniu ar mazesniu pasvyrimu ima kazkaip reaguoti. Sedynes labai minkstos, be soninio prilaikymo. Surinkimo kokybe gera, skydelis nekrebzda. Galinej daly kazkas barskejo, bet jauciu kas nors atsilaisvine bagazinej. Pati bagazine nustebino, ilga bet negili. Kas dar siek tiek nervavo - vairuotojo blaskymas. Pvz jei nori pareguliuot ventiliatoriu, reikia du kart akis nuo kelio atitraukt. Is pradziu spaudi mygtuka, tada reik ziuret i ekrana ir su ratuku didint apsukas. Idomus sprendimas spidometro ir tachometro apskritimus padaryti iskilusius, jie atrodo kaip priklijuoti prie likusios prietaisu skydelio dalies. Stabdziai ziauriai astrus. Truputi iskrentantys is konteksto, kai visa kita minksta, nejautru ir orientuota i komforta. Bendrai paemus - tai masina zmogui, kuris nori kuo ramiau kur nors nuvaziuoti daug maz tiesiu ir lygiu keliu. Norint kad ji taptu vairuotojo auto reikia kito variklio, kitos dezes, r18 ir sportines pakabos. Nu ir vaira perdaryt. PS. Foto is interneto

komplektacijos buvo kilimeliai gale, tinklelis bagazinej Apkabinimas

Keista skaityti toki review nemazai punktu kur man asmeniskai visai kita muomone, tiesa tfsi 2.0 tik su a4 vazinejau o a6 3.0tdi tai kaip ji vaziuoja su tuo varikliu nezinau, bet a4 uztenka. O pati a6 tai man komfortiska ir su r18

o tai kokia tavo nuomone apie a6 buvo iki test drivo?a6 - masinyte po miesta maltis ? Cha cha

Kaip idomiai a6 2.0tfsi yra 180ag o a4 225 ag, gali buti tada, kad noretusi daugiau.

Vycia, nuomone buvo ta pati kaip ir dabar - nepirkciau tokiu parametru uz tiek. Beje, as karts nuo karto pavazineju su ir kitom A6, bet jos visos biudzetines. Idomu butu paciupinet versija uz 180t litu. Beje, sitas konkretus variantas buvo imtas malimuisi po miesta. Neveltui rida 11t o metu beveik 2.

Kazkada porai dienu buvau gaves praeitos kartos a6 quattro 3.0tdi su normalia automatine deze. Kitas reikalas.

Man allroudai su optika nu nesveikai atrodo sitos kartos VelniūkštisBet dar brungus… pora metu reik luktert Cha cha

O kas su superbu buvo jau paaiskejo?

Klaidu nerado. Issiunte uzklausima i centrine bustine, kita sav atsakys. Bet kazka keite DSG softe nes dabar downshiftai DAUG greitesni.

Mrc>net man tie Allroad patinka GeraiLS>Siaip jau seniai kalbama apie levas Audi dezes, bet jie kazkodel ir toliau jas deda. Jei teisingai suprantu Skodos DSG veikimas labiau priimtinas? Nekaltas

normalios tos aud dezes… tik motora ir komplektacija teisinga reik imt Mirkt

Gmc - multitronic’as tai audi CVT variantas. Jo jau nebededa niekur.

Mrc>pats nevazinejau, bet kazkaip apie senesnes atsiliepimai prastoki. Nezinau, ar apie visas. Is kitos puses apie daug AT deziu jie prasti - volvo, dsg, nissan cvt ir t.t. LS>dabar ne, bet gana ilga laika dejo.

Vietoje multitronic dabar deda S-tronic, kas realiai yra tas pats tik kitu pavadinimu. Beje, multitronic darbas yra vienas maloniausiu automatu kiek yra teke vaziuoti, pavaru persijungimo net nesijaucia. Jeigu butu mano pasirinkimo galimybes, imciau tik su tokia deze

Santimas - o kaip tu tikiesi pajausti pavaru perjungima dezeje, kurioje pavaru nera? :smiley: S-tronic tai dvieju sankabu robotizuota deze. Multitronic - bepakopis variatorius. Tarp ju bendro tik tiek, kad abu variantai neturi sankabos pedalo.

Ls: ka tu pasakoji kad nera pavaru multitronic? Ju 7 ar 8, o juktamos tada kai vaziuojama S rezimu

imitacija ten

Nepamenu kuris gamintojas, berods lexus GS, apart variantoriaus pavaru imitacijos dar turi perjungimo garso imitacija per koloneles…kuri nelabai sinchronizuota su pavaru perjungimo “imitacija” Laimingas