TDI vs TSI


TDI vs TSI

Klausimas praktinis (kuris gal ir man bus aktualus kažkada, bet dabar reikia patart žmogui). Pasatas B8 Variant, kuris variklis geriau: 190 Ag/400 Nm (1750 -3000 rpm) dyzelis su DSG6 iki 100 – 7,7 iki 80 – 5,8 1,8tsi 180 Ag/ 250 Nm (1250 – 5000) su DSG7 Iki 100 – 7,9 iki 80 – 5,8 Būtų įdomu pažiūrėt 80-120 laikus bet niekur nerandu. PS. dyzelis 7530 EUR brangesnis PPS. DSG7 - sausos sankabos dėžė, kuri turi nekokia reputaciją PPPS. 1,8TSI nebūna su Highline komplektacija.

Jei deze jau dabar vadinama meslu, tai verta susimastyt, nes po 5 metu gali but shitliste tas passatas ir molleris pasiulys atpirkt uz keleta k eu Juokiasi

gfs - šita baimė šiuo atveju neaktuali, nes anyway mioleris atperka po 3 metų už dabar sutartą kainą. tiesiog laiko gaišimo prasme labiau aktualu. aišku dar variantas už sutaupytą sumą daryti mtm remapą, tik reikia pažiūrėt koks Nm limitas tai dėžei.

Molleris nepasilieka teises perskaiciuot tavo ta metalo gabala ivertinant zinoma ir rinkos verte?

gfs, atpirkimo kaina nustatoma pasirašant veiklos nuomos sutartį.

Jei turėtų tokią laisvą teisę, koks tolkas išvis atpirkimą pasirašinėti?

kur quattre jis viską žino. Ar į 1,8tsi DQ250 dėžė eina?

LS, nuoma per Avis?

Ne Avis. Per lizingo bendrovę. Kaip tik ant tų žodžių atnešė dar vieno Passato sutartį pasirašyt Cha cha 24 savaitės pristatymo terminas…ookey.

siaip trim metam atlaikys ta DSG deze, neturetu buti DQ250, turetu but pamodinta kazkokia, nes arkliu daugiau, lyginant su senuoju. rida vistiek bus atpirkimui koki 70-80K ?!

o ko opelio už gamintojo kainas neperkat? Šypsena

As manau kasdieniam vairavimui dyzelis butu malonesnis ir jei leidzia biudzetas highline, tai kaip ir nemastyciau daug.

Rida kokia nori tokia irasai. Nuo to atpirkimo kaina priklauso. As sau rasausi visada 120t.

Jus dar ryskiai nemate kokias pagal Lt teises aktus galima sudaryt sutartis su runkeliais

LS, tegu pravažiuoja su abiem ir bus aišku. Mane asmeniškai tas 1,8 TSI ar koks ten Pasate CC senesniame labai nustebino. Gera prasme. Elastingas, galios užtenka. Manau, rinkčiausi būtent tokį variantą. Gfsbn, o kas apie runkelius kalba? O dar geresnis klausimas, kas juos verčia pasirašinėti? Ir trečias klausimas, ką manai apie teiginį “durną ir bažnyčioje muša”? Nors daugmaž žinau, kas bus atsakyta iš diskusijos, kad vadovai yra kalti, jog tu negyveni taip, kaip tau norėtųsi.

1.8 tfsi + mtm bus 150kw++. Gerai Jau 120kw variantas standarte sukasi nuo ±1500-1700 kaip dyzelis. Tai sitas naujesnis isvis atrodo pasakiskai su 7ke “deficitu” zaislam

kozmoz rase: su dsg7 pirmais metais buvo reikalu, nuo gal 13 metu, o gal ir nuo dar seniau, susitvarke, kiek teko girdet. Krc abi darbo jetos su dsg7, nulis bedu ir pretenziju dezes darbui, abu kolegos patenkinti. As siaip nelabai megstu veju klausinet, kaip tamsta, bet taip pamislyjau mintyse. Toks talkovas baxuras, toks IQ didelis, prie tokiu rimtu projektu ir nt pardavimu prieina, ir kazkaip viskas tik pyrst po sio posto… Nx tu vazineji su savo tripernu pasratu? gi yra darbiniai keli pasatai, kelios jettos? Tipo nelygis? geriau su ukininko senu pasratu judet? Šypsena

O tu sau nebandei lygiai analogiško klausimo užduoti, Klaipėdos verslove? Cha cha

7keur pigesnis? Dar klausimu kyla? Cha cha